۳۸۵۵۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز طرح ترافیکی برای بازگشایی مدارس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: از امروز تا پانزدهم مهرماه انجام عملیاتهای عمرانی و حفاری در معابر پایتخت ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: از امروز تا پانزدهم مهرماه انجام عملیاتهای عمرانی و حفاری در معابر پایتخت ممنوع است.

سرهنگ مراد مرادی گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده از صبح امروز (۲۰ شهریور ماه) کلیه مجوزهای حفاری در معابر پایتخت لغو شده و ممنوعیت حفاری و انجام اقدامات عمرانی تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به طرح ترافیکی پلیس برای بازگشایی مدارس و خریدهای مدرسه اظهار کرد: همچنین از امروز واحدهای پلیس راهور به منظور روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات در اطراف مراکز خرید، بازارچه ها و... حضور خواهند داشت تا نسبت به پوشش ترافیکی معابر اقدام شود.

مرادی با اشاره به اقدامات پلیس برای سازمان دهی سرویس‌های مدارس نیز گفت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و هفته گذشته نیز به طور رسمی از برچسبهای سرویس مدارس رونمایی شد، بنابراین درخواست ما از والدین و مدیران مدارس این است که حتما از سرویسهای مجاز و دارای برچسب برای جابجایی دانش آموزان استفاده کنند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت، سرویسهای غیرمجاز مدارس توسط مأموران پلیس شناسایی و جریمه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج