۳۸۵۵۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وین دیزل برای ان‌بی‌سی سریال می‏ سازد

وین‌دیزل با سریال «نخستین پاسخگویان» داستان تیمی از سربازان سابق ارتشی را تعریف می‌کند که به موفق‌ترین تیم جستجو و نجات کشور بدل می‌شوند.

روزنامه بانی فیلم: وین‌دیزل با سریال «نخستین پاسخگویان» داستان تیمی از سربازان سابق ارتشی را تعریف می‌کند که به موفق‌ترین تیم جستجو و نجات کشور بدل می‌شوند.

وین دیزل برای ان‌بی‌سی سریال می‏ سازد

به نقل از ورایتی، شبکه ان بی سی فیلمنامه سریالی درام به نام «نخستین پاسخگویان» را خریداری کرده که وین دیزل تهیه کننده اجرایی آن است.

دیزل از طریق کمپانی وان رِیس تلویژن که تحت قراردادی با یونیورسال تلویژن قرار دارد کار تهیه کنندگی این سریال که اپیزودهایش یک ساعته خواهند بود را بر عهده می گیرد. مراحل تهیه و تولید این پروژه آغاز شده است.

سریال «نخستین پاسخگویان» یک پروژه پویا با اکشن بالا خواهد بود که داستانش حول محور سربازانی می‌گردد که تلاش می‌کنند دوباره خود را وارد جامعه و زندگی روزمره کنند و در عین حال قهرمانانه جان مردم غیرنظامی را نجات می‌دهند. این تیم ویژه بهترین تیم جستجو و نجات در سراسر کشور است و توسط یک زن و شوهر به نام‌های داک و لیل پیرس اداره می شود. خانواده پیرس خانه ای ساحلی در جنوب کالیفرنیا دارند که علاوه بر اینکه پایگاه عملیاتی شان است، حسی از نزدیکی و اجتماع را برای کارمندانش که سربازان ارتشی سابق هستند، فراهم می‌کند. با وجود اینکه داک و لیل می‌توانند در تیره‌ترین دوران زندگی جان هرکسی را نجات دهند، هنوز موفق به پیدا کردن پسر خودشان نشدند و از هیچ کاری دریغ نمی کنند تا بتوانند در نهایت راز ناپدید شدن او را حل کنند و او را به خانه بازگردانند.

جسی استرن فعال کارکشته بازی های ویدیویی که یکی از نویسندگان بازی های «ندای وظیفه» و «تایتان فال» بوده مسئولیت نویسندگی این سریال را بر عهده دارد. علاوه بر آشنایی اش با دنیای اکشن بازی های ویدیویی، استرن به عنوان یکی از نویسندگان و تهیه کنندگان طولانی مدت سریال «ان سی آی اس» تجربه تلویزیونی هم در کارنامه خود دارد.

دیزل همراه سامانتا وینسنت از وان ریس تلویژن، جف فیرسون و برد پیتون از ای سپ انترتینمنت که برای کارگردانی انتخاب شده از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال خواهند بود. شانا واترمن تهیه کننده اجرایی همکار است و به نیابت از وان ریس تلویژن مسئولیت توسعه و بازبینی پروژه را انجام می دهد.

وان ریس فیلمز سال ۱۹۹۵ به دست دیزل تاسیس شد. این کمپانی تا به حال چهار فیلم از پرفروش ترین فیلم های مجموعه «سریع و خشمگین» به اضافه «تاریکی کامل»، «ماجراجویی های ریدیک»، «ریدیک» و «تریپل اکس» را تهیه و تولید کرده است. در آینده نزدیک، این کمپانی پشت پروژه هایی که خیلی ها منتظرشان هستند از جمله «سریع ۸» و «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» است که در هر دوی آن ها خود دیزل نقش آفرینی می کند و سال آینده اکران خواهند شد.

برای ای سپ انترتینمت متعلق به فیرسون و پیتون که مسئول تولید فیلم جدید دوین جانسون با عنوان «Rampage» هم هست، سریال «نخستین پاسخگویان» شبکه ان بی سی پروژه ای جدید در لیست رو به رشد پروژه های تلویزیونی اش خواهد بود. از دیگر سریال های جدید این کمپانی می توان به «Frontier» با نقش آفرینی جیسون موموآ از «بازی تاج و تخت» اشاره کرد که از ژانویه ۲۰۱۷ توسط نت فلیکس استریم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج