۳۸۵۶۳۲
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تصمیم ظریف درباره کاندیداتوری در سال ۹۶

محسن غرویان از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: دکتر ظریف برای بنده پیغام دادند که تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم و صدها بار هم گفتم من این مسوولیت را نمی پذیرم و در این صحنه وارد نمی شوم. بنده هم گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف را تکذیب می کنم، نظر ما هم مانند دکتر ظریف، شخص آقای حسن روحانی است.

عصر ایران: محسن غرویان از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: ما تحت هیچ شرایطی از دکتر حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری عبور نخواهیم کرد و وی کاندیدای اول ما در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی سخنان بنده پیرامون دعوت از آقای دکتر ظریف را اشتباه تفسیر کردند، بحث من، گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف نبود، بلکه یک گفت وگوی خصوصی بین فضلا و جمعی از مدرسان و خودمانی بود و کسانی که تفسیرهای اشتباه کردند باید تصحیح کنند.

غرویان یادآورشد: در این جمع اینگونه بحث شد که خوب است جناح اعتدال گرا در رده های بعد از دکتر حسن روحانی، کاندیدایی داشته باشند، گاهی یک در هزارم اتفاق می افتد که مشکلاتی برای افراد ایجاد می شود بنابراین باید گزینه هایی دیگری باشند، ولی اولویت دکتر روحانی است و ان شاء الله وی در چهار سال بعد نیز رئیس جمهوری هستند.

وی ادامه داد: این گفت وگو خصوصی بود و آقای ظریف هم در جریان نبودند، ولی برداشت برخی این بود که به صورت مستقیم از وزیر امور خارجه دعوت و یا رایزنی کردیم که این مطلب را بنده تکذیب می کنم.

وی یادآورشد: دکتر ظریف برای بنده پیغام دادند که تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم و صدها بار هم گفتم من این مسوولیت را نمی پذیرم و در این صحنه وارد نمی شوم. بنده هم گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف را تکذیب می کنم، نظر ما هم مانند دکتر ظریف، شخص آقای حسن روحانی است.

غرویان بیان داشت: البته ما از اکنون اعلام می کنیم ظریف به خاطر قابلیت های خوبی که دارند یکی از کاندیدای ما برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ریاست جمهوری یعنی در پنج سال آینده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره دیگه عمر خداست مهم نیست 8 سال هم با ظریف این وضع روزمرگی رو کش بدین !

    • بدون نام

      ریئس جمهور جناب آقای روحانی درست داره برخورد میکنه رای ما فقط جناب آقای روحانی ولی از حق نگذریم جناب آقای دکتر ظریف بینهایت از ایشون سپاسگزازیم واقعا یکدونست تو سیاست وایران رهبر عزیزی داره که مواظب ملتشه ما ملت فقط دعا میکنیم برای تمامی عزیزانمون خدا سلامتی به تمامی شما عزیزان بده ما شادیم خدارو شکر فقط تورو خدا بگذارید دولت کار خودشو بکنه ترس ما ازاینکه دشمن شاد بشیم صبر وحوصله بهترین ونفاق ودشمنی بدترین همه ما ایرانی هستیم وزیر یک پرچم همه خوبن بد دشمنه که خداوند اونها رو براه راست هدایت کنه
      آمین

    • سبحان

      واقعأ این دولت با چه روحی میخواد برا سال آینده ام بیان نامزد بشن.

    • بدون نام

      مثل این اقای ظریف مثل طبله. پرسروصدا و توخالی

    • بدون نام

      دور دوم هیچکدام از ربیسان جمهوری خوب نبوده،باید فرد جدید انتخاب شود.

    • داریوش محمدی

      از بعضی از اقایون واقعا تعجب میکنم که چه راحت از پیروزی روحانی صحبت میکنن
      احمدی نژادکه اینقدر خدمت کرد وچند طرح ملی رابه انجام رساند برنده نمیشه..اما روحانی که فقط حرف ووعده داد برنده میشه خخخخخخخ..........................

    • رضا

      نه ظریف نه روحانی .هیچ کدام رای نمی آاورند

    • ایرانی

      فقط دکتر محمود احمدی نژاد!
      رای ما همه با هم به احمدی نژاد
      ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج