۳۸۵۶۳۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خانه نصفه در تورنتو!

این خانه قدیمی ویکتوریایی در خیابان سنت پاتریک در قلب تورنتو قرار دارد و با دقت از وسط بریده شده است. جالب است که شماره این خانه ۵۴ و نیم است و این تنها یک تصادف است.

برترین ها: این خانه قدیمی ویکتوریایی در خیابان سنت پاتریک در قلب تورنتو قرار دارد و با دقت از وسط بریده شده است. جالب است که شماره این خانه ۵۴ و نیم است و این تنها یک تصادف است و به خاطر حالت نصفه نیمه خانه این شماره را به آن نداده اند. این خانه در اصل بین سال های ۱۸۹۰ و ۱۸۹۳ ساخته شد و یکی از شش خانه یکسان و از نظر ساختاری به هم پیوسته است. شماره گذاری این خانه ها بسیار عجیب انجام شده است: ۵۲.۵، ۵۴، ۵۴.۵، ۵۶، ۵۸ و ۶۰. خانه شماره ۵۴.۵ تنها خانه ای از این شش خانه است که هنوز پابرجاست، یا بهتر بگوییم، نیمی از یکی از آن خانه هاست. بقیه خانه ها توسط یک توسعه دهنده املاک و مستغلات گرفته شده اند. این توسعه دهنده املاک شروع به خرید همه املاک آن محدوده در سال ۱۹۵۷ کرد. او با زور به آزار و اذیت صاحبان خانه می پرداخت تا آن ها را محبور کند ملک خود را با قیمت پایین بفروشند. صاحبان خانه ها یکی یکی مجبور به فروش می شدند تا اینکه تنها خانه ۵۴.۵ باقی ماند. هنگامی که توسعه دهنده متوجه شد که صاحب خانه قصد فروش ندارد، شروع به تخریب ساختمان کناری کرد. آن ها مجبور بودند با دقت این کار را انجام دهند که ساختمان کناری تخریب نشود. دیوار باربری که خانه ها را جدا می کرد در اثر این تخریب از بین رفت و تنها نیمی از خانه باقی ماند. به این ترتیب این خانه از سال ۱۹۷۰ باقی ماند.


خانه نصفه در تورنتو!
خانه نصفه در تورنتو!
خانه نصفه در تورنتو!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج