۳۸۵۶۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی‌بوئر: از من انتظار معجزه نداشته باشید

سرمربی تیم فوتبال اینتر معتقد است که نباید نتایج ضعیف دو بازی اول شاگردانش در فصل جدید سری A را معیاری برای قضاوت درباره سطح واقعی آنها دانست.

خبرگزاری تسنیم: بعد از گذشت دو هفته از فصل جدید سری A، تیم فوتبال اینتر هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است و یک تساوی تنها چیزی بوده که از این دو بازی گرفته است و به همین دلیل اکنون در رده هفدهم جدول قرار دارد. شاگردان فرانک دی‌بوئر فردا (یکشنبه) اما برای کسب اولین پیروزی خود در این فصل به خانه پسکارا می‌روند، دیداری که به‌نظر سرمربی هلندی‌شان، آغاز واقعی کار آنها در فصل جدید است.

دی‌بوئر در کنفرانس خبری قبل از بازی اظهار داشت: خوشحالیم، چون از حالا به بعد کارمان واقعاً آغاز می‌شود. من فکر می‌کنم که انجام سه بازی در یک هفته همیشه خوب است، چون می‌توانیم به کار کردن روی برنامه‌های‌مان ادامه دهیم. تنها نکته منفی قضیه این است که در بازی‌های ملی دو هفته اخیر بسیاری از بازیکنان‌مان به اردوی تیم‌های ملی‌شان رفتند و ما فقط هفت نفر از آنها را در اختیار داشتیم که این وضعیت انجام تمرینات را غیرممکن می‌کرد. امروز اولین روزی است که ما واقعاً می‌توانیم کنار هم کار کنیم و باید روی بازی‌‌مان برابر پسکارا تمرکز کنیم.

دی‌بوئر ادامه داد: بسیاری از بازیکنان ما ۹۰ دقیقه برای تیم‌های ملی کشورهای‌شان بازی کرده‌اند و این برای ما خوب است. ما برای کسب امتیاز انگیزه زیادی داریم، چون به آن نیاز داریم اما الان هم از نظر فیزیکی هم از نظر روانی نسبت به دو هفته پیش وضعیت بهتری داریم. من مطمئنم که وضعیت‌مان نسبت به دو هفته اول لیگ کاملاً فرق کرده است. من می‌خواهم تیمی متحد با یک شیوه خاص بازی ببینم. بازیکنان تیم من باید در کنار هم حمله کنند و با هم دفاع. اگر این دو کار را درست انجام دهیم، مطمئنم که امتیاز خواهیم گرفت.

سرمربی هلندی اینتر افزود: اینکه در دو بازی قبلی‌مان نتایج بدی گرفتیم و بازیکنان آن‌طور که من می‌خواستم بازی نکردند، قطعاً به‌دلیل وجود یک مشکل در تیم ماست. در بازی قبلی برابر پالرمو من نشانه‌های بهتری در تیمم دیدم و اطمینان دارم که فردا برابر پسکارا می‌توانیم کارهای بهتری هم انجام دهیم. انتقاد از سرمربی تیمی بزرگ مانند اینتر طبیعی است، به‌خصوص زمانی که او یک مربی خارجی و جدید باشد. با این حال ما باید صبور باشیم و به کارمان ادامه دهیم. باید واقع‌بین بود. من فقط چند روز قبل از اولین بازی‌مان کارم را در اینتر شروع کردم و نمی‌توانم معجزه کنم. باید به تیم ما فرصت داد. با این حال برای ناکامی اینتر در چهار سال اخیر حتماً دلایلی وجود داشته است.

اینتر فرداشب (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ در خانه پسکارا به میدان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج