۳۸۵۸۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

احمدی نژاد:این دولت پاکترین دولت تاریخ است

باید به دولت اعتماد کرد. این دولت پاکترین دولت تاریخ این کشور است اثبات می کنم که چنین است همه بسیج شدند لکه به این دولت بچسبانند اما نتوانستند باید کشور را ساخت بخدا می شود. نوکر وقتی خوشحال است که اربابش بالا برود ادعایی هم نداریم.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با انتقاد تلویحی از عملکرد مجلس در تصویب برخی قوانین اقتصادی از جمله توقف هدفمندی یارانه ها گفت: از آغاز هدفمندی یارانه ها می توانستیم صددرصد آن را اجرایی کنیم؛ در ۵-۶ ماه باقیمانده از سال هم اجرای کامل این طرح بدون اینکه مشکلی بوجود آید، ممکن است.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور در مراسم اجرای دومین قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که عصر روز چهارشنبه در محل سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بخدا می شد در مرحله اول صددرصد هدفمندی را اجرا کنیم و هیچ مشکلی پیش نمی آمد ملت آماده بود که این طرح را صددرصد اجرا کنیم چه می شد، بخدا چیزی نمی شد و استقبال بیشتر می شد.

وی گفت: نباید مسائل را باهم قاطی کنیم و بگوییم چون دولت به مردم پول داده رای دولت بالا رفته است همین دوستان می گفتند این طرح را اجرا نکن رای تو را پایین می آورد مگر تصمیمات ملت ایران وابسته به این کارهاست ما نوکر ملت و قطره ای از اقیانوس ملت هستیم باید خادمی ملت را کنیم ملت بزرگواری کرده و ما را سر کار گذاشته است و به ما فرصت داده که کار کنیم.

احمدی نژاد گفت: پس از هدفمندی یارانه ها یک تابلو علیه دولت بلند شد که دولت به تولید نرسید و حمایت نکرد در حالیکه از تولید حمایت شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اداره اقتصاد امر ساده ای نیست که با روش های ابتدایی انجام دهیم، گفت: اداره اقتصاد پیچیدگی دارد. آیا به تعویق انداختن معوقات بانکی به مدت ۵ سال حمایت از تولید است؟ این نابود کردن تولید است بیشتر معوقات تولید متعلق به وزارت بازرگانی است نه تولید وقتی می گوییم بانک ها معوقاتشان را به عقب بیاندازند کسی قسط نمی دهد آنوقت بانک چطور باید از تولید حمایت کند.

وی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی با حمایت این دولت ایجاد شده، ادامه داد: قرار شد ۱۰ درصد از منابع این صندوق به صورت ریالی برای کشاورزی اختصاص یابد، اما وقتی قانون مصوب کردند گفتند هدف منابع امسال بوده است نه از سه سال قبلی که این صندوق ایجاد شده است. کسانی این کار را می کنند که هزاران بار علیه دولت اتهام زده اند که از تولید حمایت نمی کنند امسال که درآمدهای نفتی کم است آنهم که حاصل می شود دست ما نیست. بنابراین یعنی هیچ.

رئیس جمهور گفت: مطمئنم خیلی از عزیزان ما حواسشان نیست اسم دیگری باید روی این طرح ها گذاشته و تصویب شود.

احمدی نژاد با بیان اینکه راه عبور از تحریم ها اجرای هدفمندی یارانه ها است، گفت: هیچ دلیل شرعی برای اینکه یک نفر را از دریافت یارانه کم کنیم وجود ندارد، این پول بیت المال است و روش امیرالمومنین است من طرفدار حذف کردن افراد هستم اما تبعات اجتماعی دارد و به سادگی نیست. دوستان در دولت تلاش کردند و ۸ میلیون نفر را جدا کردند، اما نباید این اصل باشد ۶۰ سال یارانه ها معیوب توزیع شده است، اما ما می خواهیم اجازه دهیم ۱۰ - ۱۵ سال مساوی بین مردم توزیع شود.

وی تاکید کرد: باید به دولت اعتماد کرد. این دولت پاکترین دولت تاریخ این کشور است اثبات می کنم که چنین است همه بسیج شدند لکه به این دولت بچسبانند اما نتوانستند باید کشور را ساخت بخدا می شود. نوکر وقتی خوشحال است که اربابش بالا برود ادعایی هم نداریم بخدا بد است که همه مسائل را در مناسبات سیاسی و انتخاباتی رقم بزنیم.

احمدی نژاد تاکید کرد: دولت برای عبور از این مرحله هم طرح و برنامه دارد دولتی پیدا شده که خودش زیر بار سنگین تحولات اقتصادی می رود و می گوید نمی خواهم به مرخصی بروم می خواهم مسئولیت بپذیرم این برای کشور فرصت است. دوای درد امروز ما اجرای هدفمندی یارانه ها است.

رئیس جمهور گفت: من که دیگر نمی توانم کاندیدا شوم ما در ۵-۶ ماه می توانیم هدفمندی یارانه ها را انجام دهیم و کار را تمام کنیم. تا اینکه یارانه انرژی از اقتصاد ما خارج شود. اتفاقی نمی افتد پول خود مردم است که ما آن را معیوب به مردم می دهیم بهتر است آن را به خودشان دهیم.

وی گفت: بهتر است دست به دست هم دهیم و همه قوا با هم همکاری و مدارا کنیم که کار هدفمندی یارانه ها تمام شود. دولت هم تمام می شود و دیگر موضوعی به اسم هدفمندی یارانه وجود ندارد. بهتر است مردم را در اداره اقتصاد کشور شریک کنیم چرا به فکر این هستیم که اقتصاد را دست خودمان بگیریم.

وی گفت: در هدفمندی یارانه ها یک اراده مشترک در کشور شکل گرفت و همه آمدند پشت یک پرچم الان هم باید پشت پرچم با یک برنامه باشیم چهار ماه دیگر دشمنان می گویند غلط کردیم که اسم تحریم آوردیم اینها شدنی است لازمه آن شکل گیری اراده واحد و برنامه واحد است فرمان را بدهیم دست یک نفر که رانندگی کند و بقیه پشتیبانی کنیم. نمی شود اقتصاد کشور را از دو جا فرماندهی کرد. می شود کارهای بزرگ انجام داد شرط این است که قطار یک راننده داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • gade

      اگر بتواني اوضاع را به هشت سال قبل برگرداني خيلي متشكر ميشويم

      پاسخ ها

      • somayeh

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • بدون نام

        عجیبه چاپ شده

    • بدون نام

      چی بگم که حذف نشه؟ها؟ها؟ها؟

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • مجتبي

      هرچي دلش ميخواد ميگه كنتور نميندازه كه!!!!!!!!!!!!!!!!!
      عجب رويي داري واقعا

    • حسين

      مجتبي ما هم از همه كارهاي ايشون راضي نيستسم ولي بالاخره رئيس جمهور است در حال حاضر و بايد احترامش نگه داشته شود

    • سپیر

      تاریخ خودش گواهه و در مورد شما قضاوت میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج