جاباما
۳۸۵۹۰۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رونمایی از برنامه پژو در ایران

نشست مشترک قطعه‌سازان ایرانی و پژو در حالی روز گذشته در ساپکو برگزار شد که طی آن، قائم‌مقام آفریقا و خاورمیانه پژو سیتروئن از برنامه این شرکت برای تولید محصولات جدید در ایران پرده برداشت.

روزنامه دنیای اقتصاد: نشست مشترک قطعه‌سازان ایرانی و پژو در حالی روز گذشته در ساپکو برگزار شد که طی آن، قائم‌مقام آفریقا و خاورمیانه پژو سیتروئن از برنامه این شرکت برای تولید محصولات جدید در ایران پرده برداشت.

آن‌طور که ژان کریستف کمار عنوان کرد، پژو قصد دارد سه محصول جدید یعنی ۳۰۱،۲۰۸ و ۲۰۰۸ را در ایران به تولید برساند که اولین آنها در زمستان امسال روانه خطوط تولید ایران خودرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدل ۲۰۰۸ اولین محصول جدید پژو در ایران است، گفت: در مجموع قرار است تیراژ خودروهای جدید رفته رفته افزایش یابد و بر این اساس، ۲۰۰۸ طی اوایل سال آینده میلادی و ۳۰۱ و ۲۰۸ نیز در سال ۲۰۱۸ تولید و عرضه خواهند شد.گفته‌‌های کمار در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی پژو، اوج تولید محصولات جدید در سال ۲۰۲۱ است، چه آنکه قرار است در آن سال تیراژ سه خودرو موردنظر در مجموع به ۲۰۰ هزار دستگاه برسد.

هرچند قائم مقام پژو حرفی از سایر محصولات موردنظر این شرکت برای بازار ایران نزد، با این حال به گفته ایران خودرویی‌‌ها، مدل‌‌های ۳۰۸ و ۵۰۸ نیز در سبد این خودروساز فرانسوی برای بازار کشور وجود دارند. اما کمار در ادامه نشست مشترک دیروز، از حل مشکل نقل و انتقال پول از ایران نیز صحبت به میان آورد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) به مرکز منطقه برای صادرات خودرو از ایران تبدیل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشان رو مسخره کردن یا مردم ایران و امسال سال2016 مدل های گذشته ر میخوان بیارن سال 2018 یعنی دوسال دیگه باز ماشیین های از رده خارج شده رو بیارن بفروش برسونن البتهایران خودرو و سایپا تا این آشغالهای تولید گذشته رو به قیمت بالا به مردم نفروشن ماشین جدید و خوب نمیارن

    • سعید

      اینا مردمو گوسفند فرض کردن سال 2021ما توقبرستانیم تازه میخان پژو به مردم بدن.

    • بدون نام

      یادش بخیر من کادیلاک سوارمیشدم وقتی توجاده میرفتی اینقدر ماشین نرم بود وصدا نداشت خوابت میآمد الان یه پراید لگن خریدم اصلا راه نمیره اینقدر غصه خوردم موهام سفید شده .واقعا ژیان 1340ارزش 5پراید داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج