۳۸۵۹۱۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

پرودرون، اولین پهپاد پنجه دار و ترسناک دنیا

پهپادها هر روز نقش پر رنگ تری در زندگی ما پیدا می کنند، و بیشتر آنها با هدف ساده تر کردن یا پربار تر ساختن برخی از فعالیت های روزمره تولید می شوند، و در نتیجه چندان نباید از آنها ترسید. البته شاید برخورد یکی از این ربات های پرنده با سرعت بالا به انسان نتایج ناگواری در پی داشته باشد. اگر شما نیز پهپادی را ببینید که به یک جفت بازوی رباتیک با پنجه عقابی مجهز باشد، قطعاً یاد سایبورگ های غول آسای فیلم های هالیوودی می افتید که می توانند بچه ها را بدزدند.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: پهپادها هر روز نقش پر رنگ تری در زندگی ما پیدا می کنند، و بیشتر آنها با هدف ساده تر کردن یا پربار تر ساختن برخی از فعالیت های روزمره تولید می شوند، و در نتیجه چندان نباید از آنها ترسید. البته شاید برخورد یکی از این ربات های پرنده با سرعت بالا به انسان نتایج ناگواری در پی داشته باشد.

با این حال، اگر شما نیز پهپادی را ببینید که به یک جفت بازوی رباتیک با پنجه عقابی مجهز باشد، قطعاً یاد سایبورگ های غول آسای فیلم های هالیوودی می افتید که می توانند بچه ها را بدزدند.

شرکتی ژاپنی با نام ProDrone به تازگی از پهپادی با نام PD۶۸-AW-ARM پرده برداشته، که نامش هم به اندازه کافی ترسناک هست. در این ربات به جای اینکه دوربین یا بسته های سفارشی آمازون را ببینیم، شاهد یک جفت بازوی خاص و چنگال های گازانبری هستیم که می توانند به راحتی هر چیزی را از روی زمین بلند کنند.

این دو بازوی رباتیک قابلیت های بی شماری را در اختیار پهپاد قرار می دهند، و هرچه شرکت سازنده در مورد اهداف انسان دوستانه و خیرخواهانه طراحی آن بیشتر سخن می گوید، نگرانی ما بیشتر می شود.

ویدیوی معرفی ProDrone PD۶B-AW-ARM را در ادامه تماشا کنید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
پرودرون، اولین پهپاد پنجه دار و ترسناک دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج