۳۸۵۹۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: کاسورلا و کاسیلنی عالی بودند

سرمربی توپچی‌های لندن می‌گوید تیمش در ابتدای بازی با ساوتهمپتون بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی شکست یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون را با برد ۲ بر یک عوض کردند، در تمجید از هافبک اسپانیایی‌اش که گل برتری توپچی‌ها را در این بازی به‌ثمر رساند به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: به‌نظرم سانتی کاسورلا کارش را به‌خوبی انجام داد و با گلی که زد روحیه تیم را برای بازی‌های بعدی بالا برد و از لحاظ محاسباتی در جدول هم به ما کمک شایانی کرد. سانتی عالی بازی کرد. در ابتدای بازی ساوتهمپتون کمی ما را به دردسر انداخت و ما هم بازی روانی را از خود به نمایش نگذاشتیم و سرعت لازم را نداشتیم. به‌هر حال کاسورلا به ما کمک کرد تا به بازی برگردیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن با اشاره به اینکه تیمش هنوز در ابتدای فصل است و کمی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی لازم برسد، اظهار داشت: آب در ۱۰۰ درجه می‌جوشد، نه در ۹۹ درجه، بنابراین در این سطح از فوتبال اگر حتی یک درجه کمتر از چیزی که باید باشید، به اندازه کافی خوب نخواهید بود.

وی در مورد خریدهای جدید خود هم اظهار داشت: احساس می‌کنم که بازیکنان جدید ما در نیمه اول تحت‌تأثیر سرعت بازی قرار گرفته بودند، اما آنها در نیمه دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند. لوکاس پرس این فصل تنها یک بازی برای دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا انجام داده بود و شکودران مصطفی هم پیش از پیوستن به ما تنها یک نیمه برای والنسیا بازی کرده بود.

ونگر همچنین در خصوص زننده گل اول تیمش هم گفت: برای کاسیلنی هم احترام زیادی قائلم. لورن سه‌شنبه تیم ملی فوتبال فرانسه را در بازی خارج از خانه مقابل بلاروس همراهی کرد و در این بازی عقب‌افتادگی ما را در این بازی جبران کرد و این شگفت‌انگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج