۳۸۶۰۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین اکران جهانی فیلم الیور استون در تورنتو

«اسنودن» تماشاگران را میخکوب کرد

فیلم سیاسی «اسنودن» (Snowden) جدیدترین ساخته الیور استون که با بازی جوزف گوردن لویت در نقش «ادوارد اسنودن» افشاگر معروف آژانس امنیت ملی امریکا جلوی دوربین رفته، جمعه شب گذشته برای اولین‌بار در سطح جهانی در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت و با استقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شد.

وب‌سایت آی ‌سینما: فیلم سیاسی «اسنودن» (Snowden) جدیدترین ساخته الیور استون که با بازی جوزف گوردن لویت در نقش «ادوارد اسنودن» افشاگر معروف آژانس امنیت ملی امریکا جلوی دوربین رفته، جمعه شب گذشته برای اولین‌بار در سطح جهانی در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت و با استقبال گرم تماشاگران روبه‌رو شد. بعد از نمایش تیتراژ پایانی، تماشاگران دقایقی را ایستاده به تشویق فیلم پرداختند که با تعظیم احترام‌آمیز استون و سایر عوامل تولید که به روی صحنه آمده بودند، پایان یافت.

«اسنودن» تماشاگران را میخکوب کرد

کاملا مشخص بود که تماشاگران حاضر در سالن از تماشای آنچه دیده‌اند وحشت‌زده و مبهوت شده‌اند، تا جایی که مکالمات جاری در راهرو سالن نمایش همگی حول محور همدردی تماشاگران با تجربیات اسنودن بود که این روزها در تبعیدی ناخواسته در مسکو به سر می‌برد.

این فیلم دو ساعته تلفیقی قدرتمند از هیجان، جزییات فنی و بینش شخصی است، همچنان که تصاویر آرشیوی اخبار را به همراه بازسازی اتفاقاتی که در واقعیت رخ داده، ترکیب کرده است.

به گزارش «ددلاین»، قسمت عمده فیلم به پیشینه اسنودن و زمانی که به استخدام سازمان سیا درمی‌آید، دوران آموزش او و نبوغ درخشانش در ابداع نرم‌افزارهای جاسوسی برمی‌گردد و این در حالی است که پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی ساده‌دلانه خیال می‌کرد این برنامه‌ها صرفا برای یک هدف مشخص و تعریف‌شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

«اسنودن» تا کم‌تر از یک هفته دیگر (۱۶ سپتامبر) توسط استودیوی «اپن رود فیلمز» در سینماهای سراسر ایالات متحده و کانادا روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج