جاباما
۳۸۶۱۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

«من مادر هستم» ميلياردی شد

من مادر هستم بعد از دو هفته اکران به فروش کلي يک ميليارد در کل ايران دست يافت و سرمايه گذاران توليد خود را خوشحال کرد.

کافه سینما: من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران به فروش کلي يک ميليارد در کل ايران دست يافت و سرمايه گذاران توليد خود را خوشحال کرد.

فيلم پرحاشيه فريدون جيراني يعني «من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران و با اينکه سينماهاي حوزه هنري را در اختيار ندارد توانست تنها در تهران بيشتر از ۸۰۰ ميليون تومان عايدي داشته باشد.

«من مادر هستم» ميلياردی شد

اين ميزان فروش در کنار فروش بيشتر از ۲۰۰ ميليوني اين فيلم در شهرستانها سبب ساز آن شد که فريدون جيراني خوشحالترين کارگردان اين روزهاي سينماي ايران باشد.

جيراني که در سه روز ابتدايي اکران و به واسطه تهديدات پي در پي گروههاي افراطي به شدت استرس اين را داشت که نکند فيلمش از پرده برداشته شود حالا تنها ۱۵ روز بعد از شروع اکران ميلياردي شدن فيلمش را به نظاره نشسته است.

اين در حالي است که از انتهاي اين هفته به تعداد سينماهاي اين فيلم افزوده شده و سينماهايي مانند پارس، کيان و موزه سينما هم اين فيلم را در برنامه نمايش خود قرار خواهند داد.

با اين حساب به نظر مي رسد «من مادر هستم» بتواند حداقل ظرف دو هفته آينده يک ميليارد ديگر هم عايدي داشته و به تنهايي رقم فروش دو ميليارد تومان را رد کند.

اين پيش بيني فروش سبب ساز آن مي شود که سينماداران هم جرات نکنند حداقل تا زمان جشنواره اين فيلم پرفروش را از سبد اکران حذف کنند به خصوص که ديگر فيملهايي که همزمان با اين فيلم روي پرده اند نتوانسته اند فروش معقولي را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوریا

      بله دبگه ابنقدر خودشون جنجال درست کردند که مردم کنجکاو شدند برن ببینن چیه این فیلم. خوب روشی پیدا کردند برای فروش بیشتر. جنجال سازی بهترین تبلیغه.

    • بدون نام

      قابل توجه انصارحزب اله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج