۳۸۶۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«بوگاراش» در اشغال معتقدان پايان جهان

روستاي بوگاراش در منطقه "اود" فرانسه كه گفته مي شود تنها مكاني است كه براساس فرضيه پايان جهان آسيب نديده و افرادي كه در آن حضور دارند زنده خواهند ماند به اشغال معتقدان اين فرضيه و نيز گزارشگراني در آمده است كه قصد تهيه گزارش از اين روستاي كوچك را دارند.

جام جم آنلاین: روستاي بوگاراش در منطقه "اود" فرانسه كه گفته مي شود تنها مكاني است كه براساس فرضيه پايان جهان آسيب نديده و افرادي كه در آن حضور دارند زنده خواهند ماند به اشغال معتقدان اين فرضيه و نيز گزارشگراني در آمده است كه قصد تهيه گزارش از اين روستاي كوچك را دارند.

مقامات منطقه "اود" در بيانيه هايي توصيه مي كنند كه افراد بي جهت به بوگاراش نيايند زيرا گنجايش اين روستاي كوهستاني اندك است.

براساس يك شايعه رايج اين روستاي دورافتاده در منطقه "اود" تنها مكاني است كه در پايان جهان آسيب نمي بيند. با اين حال، بسياري از ساكنان اين روستا از رفت و آمدها و نيز رسانه اي شدن روستايشان به تنگ آمده اند.

ايزابل يكي از ساكنان بوگاراش مي گويد: شنبه ۲۲ دسامبر همه چيز مانند سابق خواهد بود و تازه از آن زمان به بعد عده اي ابله در شبكه هاي تلويزيوني ما را مسخره خواهند كرد. از آن گونه افرادي كه مدعي تماس با فرازميني ها هستند. همين طور در مناطق مجاور افرادي كه با فرصت طلبي در حال كاسبي از نام روستاي ما هستند. در حالي كه ما هيچ نقشي در اين سرو صداها نداشته ايم.

«بوگاراش» در اشغال معتقدان پايان جهان

فرانسين و ژيلبر بورل يك زوج ساكن روستا مي افزايند: شب ساعت ۲۱ ما پرده ها را كشيده و داخل خانه مي مانيم. با توجه به تمام ديوانه هايي كه در بيرون رژه مي روند خانه بهترين مكان است. برخي از آنها حتي در روستا مستقر شده اند.

ما شاهد انواع ديوانه بازي ها هستيم از جادو گري و جن گيري گرفته تا انواع درمانگر هاي عجيب و غريب. برخي با پاي برهنه از كوه بالا مي آيند حتي در كوه هاي تبت هم مردم دستكم دمپايي به پا مي كنند.

اين زوج در ادامه مي گويند: تا كنون از شبكه هاي فرانس انفو و RTL به ما تلفن زده اند. علاوه براين ژاندارم ها نيز دائم تماس مي گيرند تا بدانند آيا اتاق هاي خانه را به ديوانه ها اجاره داده ايم يا نه.

مقامات منطقه "اود" در بيانيه هايي توصيه مي كنند كه افراد بي جهت به بوگاراش نيايند زيرا گنجايش اين روستاي كوهستاني اندك است.

از سوي ديگر تدابيري براي جلوگيري از هجومي همه جانبه اتخاذ شده است. جاده هاي منتهي به بوگاراش و روستا هاي مجاور توسط ژاندارم ها كنترل شده و در صورتي كه مردم هجوم بياورند مسدود خواهند شد.

ساكنان بوگاراش داراي برگ تردد بوده همچنين براي افراد خانواده آنها كه مي خواهند ايام جشن نوئل و سال نو را با نزديكان خود سپري كنند ، مجوز صادر شده است.

درعين حال، مسيرهاي منتهي به قله ۱۲۳۱ متري كوهستان كوربيئر كه روستاي بوگاراش در دامنه آن واقع شده و نيز غارهاي پيرامون همگي مسدود شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج