۳۸۶۱۷۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اسماعیل شنگله:

سرطان کذب محض است؛ حالم خوب است

روز گذشته یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی از اسماعیل شنگله منتشر کرد که در آن از قول وی این گونه عنوان شده بود که وی از عرصه هنر فاصله گرفته چرا که دچار سرطان ریه شده است.

روزنامه بانی فیلم: روز گذشته یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی از اسماعیل شنگله منتشر کرد که در آن از قول وی این گونه عنوان شده بود که وی از عرصه هنر فاصله گرفته چرا که دچار سرطان ریه شده است. او در این گفت و گو از آخرین تجربه اش در کار مهدی کرم پور یاد کرده و افزود تنها کسی است که در این مدت حالی از من پرسیده است، دوست صمیمی اش محمدعلی کشاورز است و…

سرطان کذب محض است؛ حالم خوب است

به همین بهانه با او که این روزها در شمال ایران زندگی می کند تماس گرفت تا ضمن پیگیری صحت و سقم این ماجرا از حال و احوال این هنرمند پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون جویا شود.

شنگله در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تکذیب خبر بیماری اش گفت: از یکی از خبرگزاری ها به من تلفن کردند و درباره علت کم کاری ام پرسیدند و من برایش توضیح دادم که حدود هفت سال پیش کسالتی در رشت برایم پیش آمد و این روزها در یکی از شهرهای کوچک شمالی ایران به سر می برم. آخرین کارم با تلویزیون مربوط به دو سال پیش (سال های ابری) به کارگردانی مهدی کرم پور است. به هیچ وجه سرطان ندارم و این موضوع کذب محض است اسماعیل شنگله متولد ۱۳۱۵ بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است. این بازیگر پیش کسوت تئاتر را از سال ۱۳۳۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۳۵ وارد هنرستان هنرپیشگی شد. معروف ترین اثر سینمایی که شنگله در آن به ایفای نقش پرداخته «سگ کشی» به کارگردانی بهرام بیضایی و آثاری چون «دایره مینا»، «سام و نرگس»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و در تلویزیون نیز سریال «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «شیخ بهایی» و… است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      یادمرحوم ناصرحجازی افتادم که ابتدای بیماریش همینطورسخن می گفت

    • بدون نام

      آقای اسماعیل شنگله عزیز ... انشالله هر جایی که هستین همیشه در صحت و سلامت باشین ... من هم شما و هم بازیهای زیباتون رو در سریال ها خیلی دوست دارم همیشه از شخصیت بزرگوارتون الگو گرفتم .... در پناه خدا باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج