جاباما
۳۸۶۲۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ممنوعیت موقت تردد در خیابان سعدی

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه و خبر داد و گفت: ممنوعیت موقتی تردد فقط در ضلع جنوبی خیابان سعدی برقرار است.

خبرگزاری مهر: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه و خبر داد و گفت: ممنوعیت موقتی تردد فقط در ضلع جنوبی خیابان سعدی برقرار است.

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به برگزاری مراسم دعای روز عرفه در عصر امروز، افزود: با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه در نقاط مختلف شهر تهران، همکاران ما در پلیس راهور برای پوشش ترافیکی این مراسم در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی قرار دارند

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای تمهیدات ترافیکی این مراسم انجام شده است و یگان های امدادی و عملیاتی در محل های پر تردد مستقر شده اند، ادامه داد: در نقاطی که ازدحام جمعیت بیشتر است، برنامه های ترافیکی ویژه انجام می شود تا در کمترین زمان ممکن معابر از وجود عابران و وسایل نقلیه تخلیه شود.

عابدی گفت در حال حاضر تنها در یک نقطه از شهر تهران، ممنوعیت موقت تردد اعمال می شود و با توجه به حجم بالای جمعیت شرکت‌کنندگان در مراسم عرفه در تقاطع خیابان سعدی و جمهوری، احتمالاً شاهد ممنوعیت موقتی تردد در ضلع جنوبی خیابان سعدی باشیم و در دیگر نقاط شهر، هیچ ممنوعیتی رو به رو نخواهند بود.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ماموران پلیس تا پایان مراسم دعای عرفه، حضور پررنگی در نقاط پرتردد خواهند داشت، از شرکت کنندگان در مراسم دعای پر فیض روز عرفه خواست برای شرکت در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت ایتفاده از وسایل نقلیه شخصی نسبت به پارک وسیله نقلیه خود در پارکینگ های مجاز اقدام کردهدو از پارک دویل که منجر به انسداد معابر می شود جدا خودداری کنند.

سرهنگ عابدی همچنین ادامه داد به دلیل برگزاری نماز عید سعید قربان در دانشگاه تهران، از بامداد دوشنبه تا پایان برگزاری نماز عید سعید قربان در اطراف دانشگاه تهران محدودیت های ترافیکی ویژه اعمال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج