۳۸۶۲۲
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

فردا با حمله زامبی ها دنیا تمام می شود!

فردا روز موعود شایعه پایان جهان است. روزی که از مدت ها قبل در بسیاری از سایت ها و شبکه های خبری اخبار داغی در مورد آن منتشر می شود و البته معتقدان بسیاری هم در سراسر دنیا دارد.

فردا با حمله زامبی ها دنیا تمام می شود!

تماشا: فردا روز موعود شایعه پایان جهان است. روزی که از مدت ها قبل در بسیاری از سایت ها و شبکه های خبری اخبار داغی در مورد آن منتشر می شود و البته معتقدان بسیاری هم در سراسر دنیا دارد.

از جمله شایعات مطرح شده در این بازار، دیده شدن همزمان مریخ و ماه در آسمان، تاریکی ۳ روزه خورشید و سیارک ویرانگر است که این روزها دغدغه بسیاری از مردم شده است.

بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط شرکت Global Public Affairs که با حضور ۱۶ هزار نفر از ۲۰ کشور جهان صورت گرفت مشخص شده که مردم آمریکا و ترکیه بالاترین میزان خرافات نسبت به قریب الوقوع بودن پایان دنیا را دارند. در این میان بلژیک و انگلیس کمترین میزان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش رویترز، در میان مردم جهان، از هر ۷ نفر یک نفر به پایان جهان در سال ۲۰۱۲ اعتقاد دارد. آمریکا و ترکیه نیز با ۲۲ درصد در کنار آرژانتین و آفریقای جنوبی بالاترین میزان باور به پایان جهان را دارند. همچنین بر اساس این نظرسنجی، افرد کم سواد و پایین ۳۵ سال نیز بیشتر به پایان دنیا در ۲۰۱۲ اعتقاد دارند. همچنین وب سایتی با نام ۲۱ December ۲۰۱۲ طراحی شده است و بیشتر شایعات حادث روز پایانی دنیا در اینجا دامن زده می شود. در این وب سایت اجناسی با طرح لوگوهای پایان دنیا به فروش می رسد.

درخواست دولت روسیه از کشیش ها

به گزارش سایت روسی rbth، روسیه از خرافاتی ترین کشورهای دنیاست و ۱۳ درصد از آنها اعتقاد دارند که دنیا در ۲۱ دسامبر یعنی فردا به پایان خواهد رسید. به گزارش نیویورک تایمز، وحشت از پایان دنیا در بخش های مرزی روسیه به خصوص با چین آنقدر زیاد است که دولت از کشیش ها درخواست کمک کرده است. بنا بر این گزارش، همچنین در جنوب روسیه مردم شروع به ساخت گذرگاه های سرپوشیده به سبک قبایل مایا کرده اند. به گزارش چاینا دیلی در چین هم اوضاع چندان خوب نیست و پلیس چین دست به کار شده و به خاطر شایعات پایان دنیا، افراد زیادی را در این کشور که به دلیل شایعات به مغازه ها یورش برده اند را بازداشت کرده اند.

افزایش خرید اسلحه به خاطر حمله زامبی ها

خرید اسلحه در روزهای اخیر در آمریکا چند برابر شده است، زیرا بسیاری اعتقاد دارند که در ۲۱ دسامبر زامبی ها حمله ور شده و برای دفاع در برابر آنها باید آمادگی کامل داشته باشند. در حالی که فردا بیست و یک دسامبر یا همان روز شایعه پایان جهان است بعضی آمریکایی ها دست به ساخت پناهگاه های ضد بمب زده اند که داخل آن مانند یک خانه با تجهیزات کامل است. گفته می شود این تانکر که در برابر بمب های هسته ای و شیمیایی مقاوم است حدود ۶۴ هزار دلار فروخته می شود. در این میان مردم شیلی در روز ۲۱ دسامبر قصد کار کردن ندارند و حتی بعضی از کارمندان تقاضای دریافت حقوق خود را زودتر از موعد کرده اند تا شاید در پایان جهان به دردشان بخورد.

روز پرسود برای هتلداران، وام ویژه پایان دنیا

به نظر می رسد روز پایان تقویم مایاها روز خوشبختی برای هتلداران در بعضی از نقاط دنیا باشد. به گزارش خبرگزاری ان بی سی، بسیاری از هتل ها و رستوران ها با تبلیغات فراوان از مردم می خواهند تا آخرین روزهای عمر خود را به آنجا بروند. برای مثال، بسته هایی به قیمت ۷۹ هزار دلار پیشنهاد می دهند تا در این آخرین روزها مسافرانشان، با یک روحانی مایایی و یک هلی کوپتر شخصی و متخصص باستانشناسی به سفرهای تاریخی بروند. بانک ها هم این وسط بی بهره نبوده اند، بانک کالیفرنیایی لاتیتود، طرح ویژه ای با نام وام ویژه پایان دنیا اجرا کرده است. بنا بر این طرح، در صورتی که دنیا پایان یابد نیازی به بازپرداخت وام ندارید.

دروغ بزرگ

با تمام این شایعات و این اتفاق ها در سراسر دنیا، دانشمندان پیش بینی تغییرات شوم برای زمین در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ میلادی را که تنها یک روز به آن باقی مانده است را دروغ می دانند. به گزارش مهر، مسئول آموزش مرکز نجوم ادیب در اصفهان در این باره می گوید: «پیش بینی تغییرات شوم یا سرنوشت مرگبار برای زمین در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میلادی دروغ و بی اساس است و در قرن های گذشته نیز بارها سرنوشت شومی برای زمین پیش بینی شده بود.»

به گفته ژاله موزون برخورد نیبرو با زمین، توفان خورشیدی و تسخیر دنیا به وسیله تاسیسات هارپ که برای مطالعه بر لایه های مختلف زمین ساخته شده است یک دروغ بزرگ است. وی افزود: «اگر جرم یا سیارکی در مسیر برخورد با زمین باشد از سال ها قبل مدار آن را می توان محاسبه کرد.»
مسئول آموزش مرکز نجوم ادیب در اصفهان همچنین می گوید: »هر سال در شب یلدا زمین و خورشید با مرکز کهکشان راه شیری هم خط می شوند و تاکنون که هیچ پیامد شومی در پی نداشته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زامبیم کجابود؟

    • وزیا

      اگر این اراجیف درست در نیاد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟؟ مردمانی که باور دارن، اگر چیزی نشه خجالت میکشن؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شمالی

        همونایی جواب میدن که ارم پپسی رو روی ماه فرستادن

    • نغمه

      از آمریکایی ها که بیش از این نمیشه توقع داشت.80% آمریکایی ها نمی دونن خورشید یه ستارس نه سیاره!
      آمریکا که الان معدن فراماسونری و شیطان پرستیه.آفریقا و ترکیه و چینم که ید طولا در زمینه ارتباط با شیاطین و جادوگری دارن.در این میان من فقط برای ایرانیا افسوس می خوردم که باسواد و بی سواد،روشن فکر و سنتی این قدر کوته فکر و سطحی نگرن.این همه رائفی پور خودشو خفه کرد که:بابا اینا بازی فراماسونرهاست گول نخورید.انقدر دلیل و مدرک آورد..اما کو گوشه شنوا.حضرت محمد مصطفی ص با اون همه عظمت و بزرگی فرمودن نه من نه هیچ کس دیگر از پایان دنیا خبر ندارد و هر کس چنین ادعایی کند مشرک است.یکم ایمان بیاریم تا به آرامش برسیم و از این سردرگمی رهایی یابیم

      پاسخ ها

      • maryam

        ببخشید اشتباهی منفی دادم اینم +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • HB

        ایول به شما با این همه اطلاعات
        + یه مثبت

    • حسين

      نغمه خانوم حرص نخور ما هم خودمون رو تو اين سايت خفه كرديم تا يه نفر رو روشن كنيم نشد.
      تبت يدا أبي لهب وتب".

    • joke

      why so srious پسر ول کن هیجانش رو بچسب

    • مهدی

      یک دروغ بزرگ!!!!!!!!هر ((انسانی))نه آمریکایی ها با توجه و برسی به عقل خودشون میتونن اینو استدلال کنن که هیچ تغییری در این غول آبی ما فردا به وجود نمیاد.خود منم اولش باورم شد.الانم تو مرکز نجوم ایران به همه مردم عزیزم اعلام میکنم فردا قرار نیست هیچ اتفاقی بیافتد.رررررراحت یلداتونو بگذرونین!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • aida

      چه دقییم تاریخ ساعت گذاشتن فرماسونا سال 2000 می گفتن ولی چون اینترنت تا این حد نبود تا این حد بزرگ نشد کسی که به خدا اعتقاد داشته باشه این شایعه ها رو باور نمی کنه

    • samira

      مسخره ها الان شب یلدا است ساعت 1 : 27 نیمه شبه . چرا هیچی نشششششششششششششششد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم دیگه صبر کـــن

      • samira

        جناب کاربر اینم صبببببببببببببببببببببببببببر چی شد؟

    • pari

      21 دسامبر هم تموم شد.همش اراجیف بود...نغمه رائفک پور رو خوب اومدی

      پاسخ ها

      • HB

        اون رائفی پوره نه رائفک پور

    • محمد خراساني

      امان از جهل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج