۳۸۶۲۳۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کیوان ساکت برای فرهنگ شریف می نوازد

کیوان ساکت در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ به یاد فرهنگ شریف می نوازد و رادیو نمایش هم دو نمایش رادیویی را به مناسبت عید قربان پخش می کند.

خبرگزاری مهر: کیوان ساکت در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ به یاد فرهنگ شریف می نوازد و رادیو نمایش هم دو نمایش رادیویی را به مناسبت عید قربان پخش می کند.

کیوان ساکت برای فرهنگ شریف می نوازد

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار به مناسبت درگذشت فرهنگ شریف نوازنده پیشکسوت تار دوشنبه ۲۲ شهریور در رادیو فرهنگ به یاد این استاد موسیقی می نوازد.

زنده یاد فرهنگ شریف ۱۷ شهریورماه در سن ۸۵ سالگی در تهران درگذشت. فرهنگ شریف با ابداع‌هایی که در نحوه‌ انگشت‌گذاری و مضراب‌زنی در نقاط مختلف سیم‌های تار انجام داده از این ساز صدایی متفاوت درآورده که بسیاری از کارشناسان معتقدند، زیباترین صدای تولیدشده از ساز تار است.

کیوان ساکت که مدت هاست در برنامه «نیستان» دستگاه های موسیقی ایرانی را اجرا می کند به مناسبت درگذشت این استاد موسیقی فردا در این برنامه می نوازد.

این برنامه هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی وحید رستگاری و اجرای فاطمه رکنی تقدیم دوستداران موسیقی می شود. رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ بشنوید.

عید قربان با دو نمایش رادیویی

دوشنبه ۲۲ شهریور ماه دو نمایش رادیویی «روز اسماعیل» و «ذبیح کعبه» از رادیو نمایش پخش خواهند شد.

«روز اسماعیل» را علی دنیوی ساروی نوشته و درباره خانواده مهمان‌نواز روستایی است که علیرغم مشکلاتی که دارند روز عید قربان از مهمان ناخوانده شان پذیرایی می کنند و...

این نمایش رادیویی را رامین پورایمان کارگردانی کرده و هنرمندانی چون مهرداد مهماندوست، علی زرینی، فریده دریامج و مهدی نمینی مقدم در آن به ایفای نقش پرداختند.

«روز اسماعیل» به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور، ساعت ۹:۴۵ دقیقه روز دوشنبه از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی «ذبیح کعبه» در همین روز ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش رادیویی را فاطمه دلیری نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: حضرت عبدالمطلب (ع) نذر دارد پسر کوچکش را قربانی کند، او به حرف هیچکس مبنی بر اینکه از این کار صرفنظر کند گوش نمی دهد تا آنکه به پیشنهاد عالمی، صد شتر را به جای پسر کوچکش قربانی می کند.

در این نمایش مهدی نمینی‌مقدم، مهرداد مهمان‌دوست، رویا فلاحی، سیما خوش‌چشم، احمد گنجی، امیر زنده‌دلان ، ناهید مسلمی ، زهره مجابی و محمد آقامحمدی به ایفای نقش پرداخته اند.

مهین فردنوا کارگردان، شهلا نیساری تهیه کننده، رضا طاهری صدابردار و محمدرضا قبادی فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج