۳۸۶۲۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ماهواره هواشناسی هند به فضا رفت

ماهواره «این.ست. ۳ دی ار» از مرکز پرتاب موشک سازمان ایسرو در «سریهاریکوتا» در ایالت اندراپرادش با موشک جی اس ال وی – اف ۵ به فضا پرتاب شده است.

وب سایت میلیتاری نیوز: ماهواره «این.ست. ۳ دی ار» از مرکز پرتاب موشک سازمان ایسرو در «سریهاریکوتا» در ایالت اندراپرادش با موشک جی اس ال وی - اف ۵ به فضا پرتاب شده است.
ماهواره هواشناسی هند به فضا رفت

سازمان تحقیقات فضایی هند( ایسرو) برای کاهش هزینه ها از تکنولوژی موتورهای برودتی در این موشک استفاده کرده است.

رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند پس از پرتاب موفقیت آمیز موشک جی اس ال وی -اف ۵ گفت که هر سال این سازمان دستکم ۲ نوع از این موشک را به فضا پرتاب می کند.

'ای اس کومار' افزود:این سازمان در حال آماده سازی یک موتور جدید به نام سی ۲۵ است که دو برابر قدرتمند تر از موتور حاضر در موشک های این سازمان است.

رئیس سازمان ایسروی هند گفت:ماموریت بعدی این سازمان فرستادن یک ماهواره به سیاره زهره خواهد بود. وی خاطرنشان کرد که این سازمان همچنین ماموریت دوم به سیاره مریخ را نیز در دستور کار دارد.

رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند گفت که این سازمان در سال های آینده در ماموریت مشترک با ناسا چندین موشک را به فضا پرتاب می کند.

پیش از این ،پرتاب موشک های جی اس ال وی با موتور های برودتی ساخت هند در مرحله آزمایش قرار داشت. سازمان ایسرو در ماه ژوئن در ماموریتی ۲۰ ماهواره متعلق به کشور های امریکا، آلمان، کانادا و اندونزی را در مدار زمین قرار داد. سازمان تحقیقات هوا و فضای هند تاکنون ۶ ماهواره رهیاب بومی را در مدار زمین قرار داده است.

یکی از موفق ترین عملیات های این سازمان پرتاب ماهواره به سوی کره مریخ و ارسال چندین عکس از این سیاره بود. ناسا از هند برای همکاری مشترک در عملیات مریخ ۲ دعوت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج