۳۸۶۲۶۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد

بیوک انکلیو ۹ ساله دیگر از دوران اوج خود فاصلهٔ زیادی گرفته است، اکنون این مجموعه از تصاویر جاسوسی جدید مشخص کرد که جنرال موتورز برنامه‌ای برای ارائهٔ نسلی جدید از آن ندارد، ولی قرار است به جای آن به روز رسانی بزرگی برای آن ارائه کند.

وب سایت پدال - آرش نهندیان فرد: بیوک انکلیو ۹ ساله دیگر از دوران اوج خود فاصلهٔ زیادی گرفته است، اکنون این مجموعه از تصاویر جاسوسی جدید مشخص کرد که جنرال موتورز برنامه‌ای برای ارائهٔ نسلی جدید از آن ندارد، ولی قرار است به جای آن به روز رسانی بزرگی برای آن ارائه کند. عکاس‌های ما موفق شده‌اند این بار یک بیوک تستی را با پوشش و کاورهای زیاد که یک مدل انکلیو ۲۰۱۸ می‌باشد در نزدیکی‌های Death Valley در ایالت کالیفرنیا شکار کنند.

بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد

بیوک اوایل امسال نمونه‌ای اولیه از این خودرو را در ایالت نوادا تست کرده بود، ولی اکنون یک تریلر را به پشت این خودرو متصل کرده است. به لطف پوشش سنگینی که به خوبی روی نشان‌ها، چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و کاپوت را پوشانده است، نمی‌توان تأیید کرد که این نمونهٔ اولیه واقعاً یک بیوک است تا مدلی از شورولت می‌باشد. ولی طراحی گرد وسط جلوپنچره ما را به این فکر وا داشت که این خودرو یک بیوک می‌باشد. ۵ چراغ LED روز روشن در میان کاور چراغ‌های جلو خودنمایی می‌کنند، در حالی که جلوپنجرهٔ آبشاری نمادین بیوک به صورت برجسته‌ای بدون پوشش باقی مانده است.

بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد

مدل انکلیو، که در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد، پلتفرمی مشترک با جی‌ام سی آکادیا و شورولت تراورس دارد. در حالی که آکادیا جدید با تعویض پلتفرم از لامبدا به پلتفرم جدید Chi اندازه‌اش تا حدودی کوچکتر شده است، انتظار می‌رود انکلیو جدید نیز رویه‌ای مشابه در پیش بگیرد. هر چند انتظار می‌رود بیوک انکلیو از نسخه‌ای پهن‌تر از پلتفرم Chi استفاده کند و سه ردیف صندلی داشته باشد. در حالی که تقریباً کل بدنهٔ خودرو با کاورهای ویژه پوشانده شده است، از نمای کلی قسمت کناری خودرو می‌توان این گونه برداشت کرد که این خودرو باریک‌تر و لاغرتر از انکلیو فعلی می‌باشد.

بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد
۲۰۱۶ Buick Enclave AWD

با اضافه شدن پلتفرم جدید که سبک‌تر می‌باشد، انتظار داریم جنرال موتورز برای انکلیو از موتور جدید ۳.۶ لیتری شش سیلندر V شکل با یک گیربکس ۹ دندهٔ اتوماتیک استفاده نماید. بیوک انکلیو جدید به احتمال زیاد اوایل سال آینده به عنوان یک مدل ۲۰۱۸ وارد بازار شود، که پس از آن هم طبق برنامه تراورس جدید نیز معرفی خواهد شد.
بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد
بیوک «انکلیو»ی جدید در خیابان ها رویت شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج