جاباما
۳۸۶۲۶۶
۲ نظر
۵۰۵۱
۲ نظر
۵۰۵۱
پ

با شروع پخش فصل دوم سریال «نارکوس»؛

پسرِ «پابلو اسکوبار» منتقد پدرش شد

یکی از سخت ترین منتقدان به سریال کسی جز پسر اسکوبار، سباستین ماروکوین نیست. او به تازگی در صفحه شخصی خود فهرستی ۲۸ موردی از اشتباهات این سریال را منتشر کرده است.

خبرگزاری صبا: یکی از سخت‌ترین منتقدان به سریال کسی جز پسر اسکوبار، سباستین ماروکوین نیست. او به تازگی در صفحه شخصی خود فهرستی ۲۸ موردی از اشتباهات این سریال را منتشر کرده است.

پسرِ «پابلو اسکوبار» منتقد پدرش شد

سریال شبکه نت‌فلیکس که به ماجرای صعود و سقوط پادشاه مواد مخدر کلمبیایی، پابلو اسکوبار (وگنر مورا) می‌پردازد از دوم سپتامبر شروع به پخش فصل دوم کرد و با نقد عموما مثبت منتقدان مواجه شد. با این حال همه با پخش این سریال احساس هیجان نمی‌کنند، شاید به این خاطر که سرعت پیشروی بالایی دارد و از برخی حقیقت‌ها دور است. یکی از سخت‌ترین منتقدان به سریال کسی جز پسر اسکوبار، سباستین ماروکوین نیست. او به تازگی در صفحه شخصی خود فهرستی ۲۸ موردی از اشتباهات این سریال را منتشر کرده است.

"دوستان عزیز، نظر شخصی‌ام را درباره فصل دوم این سریال می‌نویسم بنابراین از صحت جملات زیر مطمئن باشید. از طرف کشورم و در بزرگداشت حقایق اتفاقاتی که از دهه هشتاد تا نود میلادی رخ دادند خودم را موظف می‌دانم که اشتباهات جدی سریالی که ادعای صداقت دارد را تصحیح کنم."

برخی از اشتباهاتی که ماروکوین در فهرست خود به آن‌ها اشاره کرده از جمله این است که عمویش کارلوس هناو یک فروشنده مواد مخدر نبوده و هرگز در میامی زندگی نکرده است، تیم فوتبال مورد علاقه اسکوبار ایندیپندینت مدلین است و نه اتلتیکو ناسیونال و همچنین مادربزرگ پدری او کسی بوده که به اسکوبار خیانت کرده است.

فصل دوم سریال «نارکوس» از دوم سپتامبر با ده اپیزود شروع به پخش کرده است. شبکه نت‌فلیکس در ۶ام سپتامبر نیز اعلام کرد که این سریال تا دو فصل دیگر به کار خود ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتقاد که بد نیست، حالا میخواد خانواده، جامعه، دولت، دوست... باشه، خیلی هم خوبه و اگر طرف جنبه داشته باشه و انتقاد رو گوش کنه خیلی براش مفید و مثمر ثمر هست

    • بدون نام

      انتقاد خیلی. کارسازه به هر کس و گروه که باشه مهم نیست انسان میشنوه درست بود یا علی، نادرست بود ناراحتی نداره، انتقاد همینه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج