جاباما
۳۸۶۲۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تا پاییز ۹۷ منتظر سرفیس‌فون نباشید

مایکروسافت قبلا با برند سرفیس (Surface) تبلت و لپ‌تاپ‌هایی را راهی بازار کرده بود که موفقیت خوبی را هم نصیب این شرکت کرده بود و با معرفی سرفیس‌فون می‌خواهد موفقیت سرفیس را در بازار گوشی‌های هوشمند هم امتحان کند اما ظاهرا این اتفاق به این زودی هم نمی‌افتد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: شایعات مربوط به گوشی سرفیس‌فون مایکروسافت را از دو سال پیش در رسانه‌ها می‌بینیم. مایکروسافت قبلا با برند سرفیس (Surface) تبلت و لپ‌تاپ‌هایی را راهی بازار کرده بود که موفقیت خوبی را هم نصیب این شرکت کرده بود و با معرفی سرفیس‌فون می‌خواهد موفقیت سرفیس را در بازار گوشی‌های هوشمند هم امتحان کند اما ظاهرا این اتفاق به این زودی هم نمی‌افتد.

تا پاییز 97 منتظر سرفیس‌فون نباشید

چندماه پیش بالاخره شنیدیم که این گوشی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ یعنی قبل از فروردین ۹۶ معرفی می‌شود اما خبر جدید این است که معرفی سرفیس‌فون حداقل تا اواسط سال ۲۰۱۷ طول می‌کشد و حتی ممکن است تا سال ۲۰۱۸ هم به تعویق بیفتد.

منبع این خبر گزارشی از نماینده‌ی شرکت مایکروسافت درمورد برنامه‌‌‌های Surface است که اتفاقا منبع خبر قبلی مبنی بر معرفی این گوشی در بهار سال ۹۶ هم بوده است. در گزارش جدید همچنین گفته شده Surface Pro ۵ زودتر از سرفیس‌فون و در بهار می‌آید. این موضوع البته چندان جالب نیست و این‌طور به نظر می‌رسد که خود مایکروسافت هم هنوز مطمئن نیست کی می‌تواند تولید محصولاتش را به سرانجام برساند.

همه‌ی این‌ها در کنار این واقعیت قرار می‌گیرند که بازار گوشی‌های هوشمند در حال‌حاضر به تسخیر سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS درآمده است و فضا برای سایر پلت‌فرم‌ها بسیار محدود است. تا آن‌جا که حتی برندی مثل بلک‌بری عقب‌نشینی کرده و می‌خواهد گوشی‌های اندرویدی به بازار بفرستد. به‌هرحال در چنین شرایطی منتظر گذاشتن مشتریان زیاد منطقی نیست؛ هرچقدر هم که به ویندوز ۱۰ موبایل علاقه داشته باشد و مجذوب ويژگی‌های سخت‌افزاری موعود برای سرفیس‌فون شده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج