۳۸۶۵۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پنجمین سال محرومیت سوری ها از حج

وزیر اوقاف سوریه گفت: شهروندان سوری برای پنجمین سال متوالی توسط سعودی های وهابی ظالم از ادای فریضه حج محروم شدند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر اوقاف سوریه گفت: شهروندان سوری برای پنجمین سال متوالی توسط سعودی های وهابی ظالم از ادای فریضه حج محروم شدند.

محمد عبدالستار السید در سخنانی به مناسبت عید قربان افزود: ملت سوریه که قلبش با وطن دوستی می تپد و اهمیت حج را درک می کند با وجود تمام توطئه ها سرفراز می ماند.

وی اضافه کرد: این ملت می تواند از همه رنج ها عبور و همه توطئه هایی که علیه کشور، امنیت و ثبات آن طراحی می شود را ناکام کند.

السید گفت: اکنون پیام اصیل اسلامی در سرزمین شام است یعنی جایی که خار و خاشاک های خوارج که در پشت پرده اسلام، احساسات دینی ملت های عربی و اسلامی را به بازی گرفته بودند آشکار و مانند کف بر روی آب ظاهر شد.

وی تصریح کرد: این خوارج برای آلوده کردن چهره دین و مسلط کردن القاعده و دیگر گروه های تندرو احساسات مسلمانان و بویژه برخی مردم عادی را به بازی گرفتند.

وزیر اوقاف سوریه بیان کرد: صدها میلیون دلار برای ترویج و تبلیغ مفاهیم دروغین و اشتباه از اسلام به منظور تحریف جهاد و تکفیر مذاهب اسلامی هزینه شد و معیارها و مفاهیم را به هم زدند و فتواهای تکفیر و خونریزی صادر و مردم بی گناه را به نام دین قتل عام و آواره کردند.

السید افزود: دین اسلام مکارم اخلاق را به ارمغان آورد و قواعد دوست داشتن، نیکی، عدالت، مهربانی و خوش رفتاری را گسترش داد درحالی که برخی این دین را برای کشتن و جنایت، خشن و دینی برای خواری و ذلت می خواهند.

وی گفت: این گروه ها دست دوستی به سوی رژیم صهیونیستی دراز کردند و پرچمشان درکنار پرچم رژیم صهیونیستی قرار گرفت و اسلحه خود را به سینه فرزندان کشور نشانه رفتند با همراهی کردن با دشمن کینه خود را به مقاومت نشان دادند.

السید افزود: پایداری اسطوره ای سوری ها در سایه رهبری بشار اسد، آن ها را قادر ساخت که مکر دشمنان را به خودشان بازگردانند و از کشورخود پاسداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج