جاباما
۳۸۶۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تولدی دوباره در اتاق نشیمن

تصمیم‌گیری در مورد ترکیب رنگی دکوراسیون به دلیل تنوع گسترده می‌تواند گیج‌کننده باشد. چه قصد تغییر رنگ‌آمیزی دکوراسیون اتاق نشیمن را داشته باشید و چه بخواهید برای نخستین‌بار به انتخاب ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق نشیمن بپردازید

تولدی دوباره در اتاق نشیمن

مج له م نزل : تصمیم‌گیری در مورد ترکیب رنگی دکوراسیون به دلیل تنوع گسترده می‌تواند گیج‌کننده باشد. چه قصد تغییر رنگ‌آمیزی دکوراسیون اتاق نشیمن را داشته باشید و چه بخواهید برای نخستین‌بار به انتخاب ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق نشیمن بپردازید، جمع‌آوری نمونه‌هایی از ترکیب رنگ‌های مختلف در قالب مواد و بافت‌های متنوع و توجه به عناصر الهام‌بخش، به شما ایده می‌دهد و یافتن گزینه‌ای متناسب با سلیقه شخصی شما را آسان می‌کند. می‌توانید با نگاه کردن به عکس‌های دکوراسیون‌های داخلی که در مجلات و کتاب‌های مرتبط با این موضوع وجود دارد یا حتی رفتن به یک گالری و تماشای آثار هنری متنوع ایده بگیرید و ترکیب رنگ دلخواه خود را کشف کنید.

تولدی دوباره در اتاق نشیمن

ترکیب رنگی

ترکیب رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن در جلوه دکوراسیون و احساس حاکم بر فضا تاثیر‌گذار است بنابراین برای تصمیم‌گیری در این مورد وقت بگذارید و زود خودتان را با یک ترکیب رنگی قانع نکنید بلکه سعی کنید مشاهدات خود را افزایش دهید و رنگ‌های متنوعی را کنار هم بگذارید و جلوه آن‌ها را ببینید تا بالاخره ترکیبی را که مطلوب شماست و حسی را که می‌خواهید منتقل می‌کند،‌ بیابید و آن را در دکوراسیون اتاق‌نشیمن خود اعمال کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه در خصوص رنگ‌ها و پارچه‌ها و بافت‌های مناسبی که می‌توانند کنار هم به خوبی جلوه کنند، تجربه کسبمی‌کنید، می‌توانید دریابید که کدام رنگ‌ها در قالب چه بافت و ماده‌ای نباید کنار هم قرار بگیرند.

تولدی دوباره در اتاق نشیمن

تغییرات ریشه‌ای یا تغییرات مختصر؟

خلق یک فضای متمایز و تازه در دکوراسیون اتاق نشیمن و تغییر اساسی و بنیادین در تمام فضا یا اعمال تغییرات مختصر در دکوراسیون اتاق نشیمن بستگی به میزان بودجه، وقت، انرژی و تمایل شما و هم‌چنین مبلمان و عناصری دارد که در حال حاضر در دکوراسیون موجود است. اگر از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید و می‌خواهید حال و هوای دکوراسیون خانه خود را کاملا متحول کنید، می‌توانید تمام اجزای موجود در دکوراسیون فعلی خود را با قیمتی کمتر بفروشید و همه عناصر و اجزای دکوراسیون اتاق نشیمن را از نو انتخاب و سبک جدیدی را در فضا اجرا کنید. اما اگر بودجه‌ای نامحدود دارید و علاقه‌ای به تغییر حال و هوای دکوراسیون نشیمن خود ندارید و تنها می‌خواهید چیدمان و حس و حال جدیدی را تجربه کنید، با یک رنگ‌آمیزی و نقاشی ساده و تغییری کوچک در چیدمان مبلمان می‌توانید به آنچه می‌خواهید،‌ دست یابید.

تولدی دوباره در اتاق نشیمن

نکات مهم برای یک دکوراسیون موفق

· دکوراسیون یک خانه، کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است اما لازمه رسیدن به یک نتیجه مطلوب و بدون دردسر این است که هنگام شروع کاملا آمادگی داشته باشید و موارد زیربنایی از قبیل لوله‌کشی‌ها، برق‌کشی‌ها و ... همگی بدون مشکل و در موقعیت خوبی قرار داشته باشند.

· در حین کار همیشه از دستکش و عینک‌های ایمنی استفاده کنید و هنگام راه رفتن روی سطوح لیز و هم‌چنین بلند کردن اجسام سنگین احتیاط کنید.

· برای راحتی بیشتر و زحمت کمتر به ترسیم پلان زمینی اتاق نشیمن بپردازید و تمام جزئیات ثابت موجود در فضا از قبیل در و پنجره‌ها، کلید و پریزها و ... را روی آن‌ها مشخص کنید و سپس تغییراتی را که در ذهن دارید روی آن پلان پیاده کنید و حالات مختلف را بیازمایید و بهترین نتیجه را اجرا کنید.

· تمام سطوح از قبیل دیوارها و سطوح چوبی را قبل از رنگ‌آمیزی خوب زیرسازی کنید. برای این کار سوراخ‌هایی را که بر سطح دیوارها وجود دارد باید پر کنید. بتونه‌کاری و سمباده‌کاری نیز از جمله اقدامات مهم برای زیرسازی سطوح است که سطح را به خوبی یکنواخت و آماده می‌کند.

· قبل از دکوراسیون، دیوارها را با آب و ماده‌ای شوینده و ملایم خوب بشویید تا هرگونه چربی و کثیفی پاک شود. شستن قسمت‌های فرو رفته و پشت لوله‌ها را فراموش نکنید.

· عایق‌بندی و آسترکشی سطوح را فراموش نکنید. زیرسازی و عایق‌بندی خوب می‌تواند نتیجه‌ای بهتر به‌ وجود آورد و این زیبایی برای زمان زیادی حفظ شود. اگر عایق‌کاری مناسبی انجام نشود بعد از مدتی دیوار‌ها دوباره جلو خود را از دست می‌دهند. در این حالت رنگ دیوار به‌خصوص در مورد دیوارهایی که با محیط‌‌های نم‌دار در ارتباط هستند ورقه‌ورقه شده و از بین می‌رود.

· به بررسی کمیت‌ها بپردازید. به این منظور نیاز فضا به رنگ، کاغذ دیواری یا هر ماده دیگری را بررسی کنید و به مقدار کافی از ماده مورد نیاز خریداری کنید تا حین کار مواد کم نیاورید، زیرا ممکن است یافتن همان مواد در همان رنگ و طرح پس از گذشت زمان دشوار و گاهی غیر ممکن باشد.

هنگام کار بر روی دیوارها و در و پنجره از کفپوش و مبلمان خود در برابر آسیب‌دیدگی‌ حفاظت کنید. یه این منظور روی آن‌ها ورقه‌های پلاستیکی ضخیم و بزرگ و لایه‌هایی از روزنامه بکشید تا سطح آن‌ها به‌خوبی پوشیده شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج