۳۸۶۹۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ بیماری سیرابیشن ویتنام را فراگرفت!

به همت دانشمندان عرصه دامپروی و سیرابی پروری، در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۰۰۰ تن سیرابی به ویتنام صادر کردیم. آخه سیرابی! چه خبر شده؟مگر جنگ شده آنجا؟

خبرگزاری مهر - صابر قدیمی: به همت دانشمندان عرصه دامپروی و سیرابی پروری، در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۰۰۰ تن سیرابی به ویتنام صادر کردیم. آخه سیرابی! چه خبر شده؟ مگر جنگ شده آنجا؟
طنز؛ بیماری سیرابیشن ویتنام را فراگرفت!

نمی دانم کی قرار است آسیب شناسی کنیم. متاسفانه تاکنون مسولین سیرابی را به عنوان غذای ایرانی در سازمان ملل ثبت نکرده اند. اگر زبانم لال فردا سیرابی را به عنوان غذای ملی ویتنام ثبت کنند چه باید بکنیم؟ همین الان هم مهم ترین سوغاتی اسپانیا زعفران استهبان، مکزیک زیره کرمان و گینه بی سائو گز اصفهان است. فکر کنید از این به بعد هنگام پرداخت هزینه یک دست سیرابی، علاوه بر ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۸ درصد سختی کار و ۹ درصد حق سرویس، ۲۴ درصد هم حق التالیف سیرابی برای ویتنام پرداخت کنید.

از آن بدتر چرا پیش از صادرات، فرهنگ سیرابی خواری را صادر نکردیم. متاسفانه از ویتنام خبر می رسد بیماری «سیرابیشن» فراگیر شده است. سیرابیشن، ناشی از افراط در سیرابی خواری است که مریض از سیرابی، سیرابی ندارد و همه را سیرابی می بیند و همه را سیرابی صدا می زند.

البته عیب چیز جمله بگفتی هنرش نیز بگو. اگر سیرابی را زودتر برای خود ثبت کنیم و فرهنگش را پیش از صادرات اشاعه دهیم، این اتفاق میمون و مبارک است و صادرات سیرابی به ویتنام از مهم ترین دستاوردهای برجام به حساب می آید.زیرا در دولت قبل ما حتی گوشت و جگر گوسفند را هم صادر نمی کردیم چه برسد به سیراب شیردان. البته پیشنهاد می شود از صادرات کود غافل نشویم.کود ما کود مرغوبی است و همه ی دنیا به دنبال کود ما هستند.

مشکل اصلی جهان کود است
کود مرغوب و اصل محدود است

کود دنیا کثیف و آلوده است
نقل هر جمع کود ما بوده است

صادراتی عظیم در راه است
ای حلیمان، هلیم در راه است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج