جاباما
۳۸۷۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

روزنامه جمهوری اسلامی: به نقش رئیس‌ جمهور وقت در حادثه کهریزک رسیدگی می‌شود؟

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با اشاره به عذرخواهی سعیدمرتضوی از خانواده قربانیان کهریزک نوشت: روزگاری حتی اشاره به حوادث سال ۸۸ و خطاهای جبران ناپذیری که صورت گرفت خط قرمز جدی به حساب می‌آمد.

خبرآنلاین: روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با اشاره به عذرخواهی سعیدمرتضوی از خانواده قربانیان کهریزک نوشت: روزگاری حتی اشاره به حوادث سال ۸۸ و خطاهای جبران ناپذیری که صورت گرفت خط قرمز جدی به حساب می‌آمد.

در این واقعیت که دست دشمن در پس پرده این حوادث بود و مقابله ضرورت داشت شکی نیست ولی همواره بعضی شواهد ناگفتنی دلالت می‌کرد که در این راه چه حق الناس‌های بزرگی که پایمال نشد و چه ستم‌های غیر قابل جبرانی که در نظامی به نام اسلام و دین بر بی‌گناهان نرفت و معلوم نیست افراد و نهادهای مسئولی که قادر به حل موضوع بودند آیا سنگینی این بار در دنیا و آخرت را می‌توانند تحمل کنند یا نه؟

آنچه بهانه این نوشتار گردید نامه دادستان وقت است که به میمنت و مبارکی روز عرفه! پرده از این راز برداشته و با تعابیری مثل: واقعه خون بار سال ۸۸، حادثه هولناکی که روح امام و شهدا را به درد آورد، قلب رهبری و مردم را جریحه‌دار کرد و...اعتراف کرده که در آن حادثه سه نفر بی‌گناه زیر شکنجه به قتل رسیده‌اند و عذر خواهی کرده است!

بعد از ۷سال؟ در این سال‌ها چه بر وابستگان این قربانیان گذشته است؟ پاسخگوی لطمات جانکاه جسمی و روحی آنان کیست؟.....و تازه از کجا معلوم این گونه خطاها برای افراد دیگری انجام نشده باشد؟...رئیس جمهوری که در زمان مسئولیت او و بخاطر رفتارهای تحریک‌آمیز و مناظره‌های از قبل طراحی شده او در صدا وسیما به امواج فتنه دامن زده شد در این میان چه نقشی دارد و همچنین حامیان سینه چاک او؟...سال۸۸ عده‌ای به اتهام فتنه‌گری سرکوب و مجازات شدند، گروهی همچون این سه عزیز بی‌گناه قربانی گشتند و خون آن‌ها هدر رفت و....عده‌ای هم بخاطر خوش خدمتی به امتیازات فراوانی دست یافتند.

آیا مرجعی هست که بعد از اعترافات دادستان وقت این پرونده بزرگ و پیچیده را مورد بازرسی مجدد و همه جانبه قرار دهد و از نظام جمهوری اسلامی این ننگ داخلی و خارجی که دستمایه شیطنت‌های دشمنان گردید را پاک نماید؟

این اعتراف دیر هنگام و تکان دهنده به هر منظور و هدفی که صورت گرفته باشد، ذره‌ای از گناه و مسئولیت عاملان و آمران امر نمی‌کاهد. باید صبر کرد و دید پشت این پرده چه رازهای پنهان دیگری نهفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      فقط 3 نفر؟!

    • مصطفی

      باز که سانسور کردی ....نترس بابا واقعیتو گفتم

    • بدون نام

      سه نفر!!!! منظورتون سه هزار نفره

    • علی

      قطعا رئیس دولت وقت جز مصادیق بارز مفسدفی الارض است و باید محاکمه و مجازات شود

    • کتی

      اعتراف دیر هنگام

    • شهرام

      اون کسى که باىد محامه بشه سران فتنه هستند که به خاطرقدرت طلبىوخودخواهى دروغ گفتند وهشت ماه مملکت رىختن بهم بازم مرام مرتضوی که عذرخواهى کرده ولى سزا فتنه باکمال پرویى طلبکارند

    • شهرام

      خواهش از نوىسنده متن شکنجه ای درکار نبوده لطفا دروغ ننویسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج