جاباما
۳۸۷۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

در حرکتی که مطمئنا کسی را متعجب نخواهد کرد، جرمی کلارکسون پر سر و صداترین و خشن‌ترین راه را برای تخریب خانهٔ خود انتخاب کرد: مواد منفجره!

وب‌سایت پدال: در حرکتی که مطمئنا کسی را متعجب نخواهد کرد، جرمی کلارکسون پر سر و صداترین و خشن‌ترین راه را برای تخریب خانهٔ خود انتخاب کرد: مواد منفجره! ولی این یک اتفاق پیش بینی نشده یا یک حادثه و اتفاق نبود، طبق گزارش شاخهٔ بریتانیا و ایرلند یاهو! جرمی کلارکسون به نحوی موفق شد که اجازه انجام این کار را از شورای شهر محلی بگیرد و خانه‌ای را که به مردم اجاره می‌داد را منفجر کند.

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

چرا باید کلارکسون خانه‌ای را که شرایط بسیار خوبی داشته را تخریب کند؟ به غیر از این واقعیت که انجام چنین کاری بسیار سرگرم کننده است! ظاهراً، وی قصد دارد خانه‌ای بزرگ‌تر را در محل خانهٔ قدیمی بسازد. قطعاً، همان طور که از کلارکسون می‌توان انتظار داشت، وی تیمی را استخدام کرده تا به جای روش‌های تخریب معمولی از مواد منفجره برای این منظور استفاده کنند. کلارکسون به همسایه‌ها و مغازه‌های اطراف خانهٔ خود در مورد برنامهٔ تخریب با ارسال نامه خبر داده بود.

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

یکی از همسایه‌ها به روزنامهٔ تلگراف گزارش داده است که کل عملیات تخریب خانهٔ کلارکسون حدوداً ۴۵ دقیقه در بعد از ظهر روز چهارشنبه زمان برده است. همان همسایه همچنین به روزنامهٔ تلگراف گفته که در زمان انجام عملیات تخریب، مراسم تشییع جنازه‌ای در یکی از روستاهای اطراف در جریان بوده است، ولی تاکنون گزارش‌هایی از ایجاد مزاحمت این انفجار برای افراد یا کسب و کارهای ان ها منتشر نشده است.

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

جرمی کلارکسون خانه خود را منفجر کرد!

طبق گزارش یاهو، این پروسهٔ کوتاه و پر سرو صدا در مدت زمانی کوتاه این ساختمان قدیمی ۵ خوابه را با خاک یکسان کرده است. قیمت این خانه حدوداً ۴ میلیون پوند بوده است. در گزارش همچنین آمده است که خانهٔ جدیدی که قرار است آن جا ساخته شود مساحتی برابر با ۱۱۳۰ متر مربع خواهد داشت، خانه‌ای جدید که ظاهراً کلارکسون برنامه‌های زیادی برای خوش گذرانی در آن دارد. روزنامهٔ تلگراف در گزارش خود اشاره کرده که این خانه قرار است یک سینما در زیر زمین، یک گلخانه، باغ پرتقال، گاراژی با گنجایش ۵ خودرو، یک اصطبل و زمین برای اسب‌ها و شش اتاق خواب داشته باشد.

اگر بخواهم صادق باشیم، با دانستن این موارد فکر نکنم دیگر کسی کلارکسون را به خاطر منفجر کردن خانهٔ قبلی سرزنش کند. منفجر کردن همیشه باحال است. این را باید بدانیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      عشق است جرمي و ديوونه بازياش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج