۳۸۷۰۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ لگد بر مواضع هاليوود

آیدین سیارسریع در روزنامه شهروند نوشت:
عذرخواهی آقاگرگه

این روزها که دور، دورِ عذرخواهی است هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌های امریکا هم از مردم کشورش به دلیل حمایت از حمله به عراق عذرخواهی کرد.

همچنین یک گرگ در حالی که به شدت اشک می ریخت از خوردن گوسفندان اظهار پشیمانی کرده و از جامعه گوسفندان عذرخواهی کرد. این گرگ که با ظاهری آراسته و متفاوت با قبل، پیشبندی به گردن بسته و پشت میز نشسته بود گفت: من از گوسفندان عزیز و مظلوم بابت جنایاتی که در گذشته انجام دادم عذرخواهی می کنم. واقعا خوردن گوسفند به آن شکل اصلا صحیح نبود. ما گوسفند را می گرفتیم خام خام می‌خوردیم در حالی که می توانستیم مثل الان به رستوران بیاییم و شیشلیک بخوریم. و به حق هم اینجوری چقدر خوشمزه تره!

این گرگ که به واقع گوسفندان را چیز فرض کرده بود در پاسخ به این اعتراض گوسفندان گفت: وا ... این چه طرز برخورده؟ همین کارها رو می کنین فرهنگ عذرخواهی از جامعه میره دیگه! اصلا حالا که اینطور شد هفته ی بعد میام یک یک تون رو می خورم، با نوشابه.

جنتی‌ هالیوودشکن

وزیر ارشاد درجشن سینما گفت: امروز مخاطب به جای فیلم‌ هالیوودی فروشنده و لانتوری نگاه می‌کند.

من ساعت‌هاست دارم فکر می‌کنم منظور وزیر ارشاد چی بوده؟ چند تا گزینه هم به ذهنم رسیده اما متأسفانه مثل اصولگراها نمی‌تونم به یک گزینه واحد برسم! حالا واقعا منظور علی آقای جنتی چی بوده؟

الف. مردم در دولت یازدهم به دلیل حجم تولیدات سرگرم‌کننده نمی‌رسند فیلم ‌هالیوودی نگاه کنند.

ب. با وجود نمایش فیلم‌های ‌هالیوودی در سینماهای ما مردم با زدن لگد برمناطق حساس‌ هالیوود به تماشای فیلم‌های ایرانی می‌نشینند.

ج. ملت ما قبل از این هم به سینمای غرب عنایتی نداشتند، با دیدن ناردون و امثال آن سطح سلیقه‌شان بالا رفت و به تماشای لانتوری و فروشنده نشستند.

د. الان ما با لانتوری و فروشنده توانستیم ‌هالیوود را بگیریم، از دانلود و تماشای سریال‌های غربی جلوگیری کنیم و کلا جلوی سیطره فرهنگی غرب را بگیریم. حالا هم تمام شد دیگر، برویم خانه‌هایمان.

مردگان متحرک بومی

رئیس پلیس راه کشور درحالی از کاهش ۱۲‌درصدی مرگ‌ومیر مسافران در صحنه تصادفات جاده‌ای شهریور خبر داد که به گفته وی در ۲۱روز اخیر ۳۸۰نفر درصحنه تصادف جان داده و ۴۶۰۰نفر نیز درحوادث جاده‌ای شهریور مجروح شده‌اند.

اصلا همین چیزهاست که سفر را در ایران جذاب می‌کند. یعنی وقتی شروع می‌کنی به سفر برعکس همه جای دنیا اصل بر این است که نمی‌رسی، اینطوری وقتی می‌رسی خیلی خوشحال‌تر میشی! هیجانش خیلی بیشتر است. مثلا وقتی می‌رسید شمال از دو بابت خوشحال می‌شوید: ١) این‌که رسیدید شمال! ٢) این‌که زنده هستید.

با این روند تا چند‌ سال دیگر با مرگ صددرصدی مسافران، مردم شهرها از هر شخص غریبه‌ای که وارد شهر شود، می‌ترسند و با دیدنش فکر می‌کنند روح آمده و پراکنده می‌شوند. سینما و تلویزیون ما هم بعد از مدت‌ها می‌تواند یک سریال زامبی بومی داشته باشد که درجاده‌ها فیلمبرداری می‌شود. به ‌هرحال هر اتفاقی می‌افتد، حتما خیری در آن وجود دارد. مسئولان اتومبیل‌سازی و راه و جاده و... راحت باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج