۳۸۷۱۷۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال ریزش زمین در نقاط مختلف تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به وضعیت کاهش سطح آب های زیرزمینی احتمال فرو نشست زمین پس از هر گونه حفاری در شهر تهران وجود دارد.

خبرگزاری میزان: اقبال شاکری؛ رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: نشست زمین در بزرگراه آزادگان مورد تایید قرار گرفته وعلت آن نیز کاهش سطح آب های زیرزمینی است.

وی افزود: به دلیل کاهش سطح آب های زیرزمینی روزانه یک میلی متر از سطح اراضی تهران نشست می کند و همین موضوع مشکلاتی را در بر دارد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم بررسی وضعیت نشست زمین در پایتخت اظهار کرد: سازمان آب،‌برق، مخابرات، فاضلاب ومترو تهران باید به وضعیت فرونشست زمین در پایتخت ورود پیدا کرده تا از این طریق شاهد کاهش حوادث ناشی از نشست های مکرر زمین در پایتخت باشیم.

شاکری با تاکید بر اینکه احتمال نشست زمین پس از هر گونه حفاری در شهر تهران وجود دارد تصریح کرد: با توجه به وضعیت زمین و همچنین کاهش سطح آب های زیرزمینی این احتمال وجود دارد که با هر گونه حفاری در شهر تهران شاهد ریزش مجدد و فرونشست زمین باشیم.

وی با اشاره به تذکرات مطرح شده به مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: دو ماه گذشته نامه ای را به مسئولان فرودگاه امام ارسال کردیم و طی این نامه در رابطه با وضعیت پارکینگ های فرودگاه وهمچنین تسهیلات ارائه شده به شهروندان در این فرودگاه گفت و گو کردیم. پس از تذکرات ارائه شده مسئولان فرودگاه امام بسیار مسئولانه به موضوع ورود پیدا کرده وقول مساعد دادند که مشکلات مردم در این فرودگاه در کمترین زمان ممکن برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه زمانی گفتن تراکم جمعیت تهران زیاد شده ادارات و مردم از تهران برن طرح عملی تشد . یعنی مهندس و ناظر مترو و ساختمان شناخت از جنس عمق و سطح زمین نداره که برداشت خاک چه تاثیری در زمین اطراف میذاره ! اینم باید گفت این شکلی کسی حاضر به ترک تهران میشه !

    • ایرانی

      هیچ ربطی به برداشت آب ندارد
      اینقدر به مردم دروغ نگویید
      تهران آب به قدر کافی دارد و هیچ مشکلی ندارد
      جلوی ساخت و ساز بی رویه در تهران را بگیرید
      ساختمان سازی چندین هزار متر مکعب آب مصرف می کند

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــــــــــــز ل

        ساختمان و سازه های بسیار بلند سازی در همه ی شهرهای ایران بیداد می کنه .... هر روز آلوده تر از دیروز خدا بداد مردم برسه ..به جای گیاه کاری و سبز سازی تیشه به ریشه ی روان و جون مردم می زنند ....زمین هم باید بشینه سرجاش نیگاه کنه اونم دست به سینه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج