۳۸۷۲۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیس‌بوک مسنجر ۳۰۰ میلیون کاربر دارد

بنا بر اعلام فیس‌بوک، نرم‌افزار پیام‌رسان این شرکت فعلا بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد که از قابلیت‌های برقراری تماس صوتی و تصویری آن استفاده می‌کنند.

وب سایت آی تی ایران: بنا بر اعلام فیس‌بوک، نرم‌افزار پیام‌رسان این شرکت فعلا بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد که از قابلیت‌های برقراری تماس صوتی و تصویری آن استفاده می‌کنند.
فیس‌بوک مسنجر 300 میلیون کاربر دارد

به گزارش وب‌سایت Venturebeat، دیوید مارکوس مدیر ارشد بخش محصولات پیام‌رسان فیس‌بوک، ثبت این آمار را معیاری عنوان کرده که بر مبنای آن، Messenger این شرکت در بین بزرگ ترین نرم‌افزارهای ارتباطی قرار می‌گیرد. مارکوس گفته فیس‌بوک هنوز هم برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه ارتباطات دارد.
این خبر به فاصله چندماه پس از انتشار خبر رسیدن تعداد کاربران فعال ماهیانه این پیام‌رسان به یک‌ میلیارد نفر منتشر شده است. با این تفاسیر، پیام‌رسان فیس‌بوک 10 درصد از تمامی تماس‌های صوتی بر بستر اینترنت (VoIP) را در سطح جهانی پوشش می‌دهد.

برقراری تماس‌های صوتی و تصویری قابلیت جدیدی نیست که فقط از طرف فیس‌بوک روی آن سرمایه‌گذاری شده باشد. قبل از این، اسکایپ، گوگل و Tokbox هم پیشتاز این بازار بوده‌اند. با وجود این، فیس‌بوک‌ سعی‌دارد تا این قابلیت‌های ارتباطی را برای ایجاد تعامل بیشتر میان کاربرانش توسعه دهد. این شرکت امکان برقراری تماس‌های صوتی را در سال 2013 میلادی به دستگاه‌های مجهز به iOS اضافه کرد و با گذشت چندسال، قابلیت تماس گروهی را هم پیش روی کاربران قرارداد.

مارک زاکربرگ هم اعلام کرده با تمایل بیشتر کاربران به استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان و برنامه واتس‌اپ این شرکت، سرمایه‌گذاری بیشتری روی بهبود کیفیت تماس‌های صوتی انجام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج