۳۸۷۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پلیس آلمان ۳ مظنون داعشی را بازداشت کرد

پلیس آلمان از بازداشت سه مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مقامات آلمان اعلام کردند سه نفر در تلاش برای شناسایی و ریشه‌کن کردن عناصر داعش در اروپا همزمان با ورود سیل عظیم مهاجران بازداشت شده‌اند.

دفتر پلیس جنایی فدرال اعلام کرد روز سه‌شنبه ۶ مکان در دو ایالت آلمان مورد جستجو قرار گرفت. این نهاد در ادامه اعلام کرد که سه نفر در این جستجوها بازداشت شده و تجهیزاتی نیز کشف شده است. با این حال پلیس آلمان اشاره‌ای به جزئیات بیشتر در این باره نکرده است. روزنامه دای ولت برای اولین بار این خبر را منعکس کرد.

پلیس جنایی فدرال اعلام کرد که حملات تروریستی سال گذشته میلادی به پاریس و بروکسل نشان داد که داعش از ورود مهاجران برای گسترش نیروهای خود به اروپا استفاده کرده است. این دفتر همچنین گزارش داد که بیش از ۴۰۰ نشانه و اطلاعات درمورد افرادی به دست آورده که ممکن است دارای پیشینه تروریستی باشند اما اکثر آنها اشتباه بوده‌اند. با اینحال بیش از ۶۰ مورد تحقیقات دراین باره انجام شده است.

پیش از این نیز توماس دی مایزیر وزیر کشور آلمان در گفتگو با روزنامه بیلد هشدار داده بود این کشور هم اکنون محل زندگی بیش از ۵۰۰ مظنون تروریستی است که قادر هستند حملات تروریستی را در خاک آلمان انجام دهند. وی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون حداقل ۵۲۰ تروریست بالقوه در آلمان به سر می برند که از ماه جولای تاکنون تحت نظر هستند.

دی مایزیر گفت: حدود ۳۶۰ نفر دیگر نیز به خاطر ارتباط با این تروریست های بالقوه شناسایی شده اند.

بسیاری از شهروندان آلمانی نگران آن هستند که اعضای گروه تروریستی داعش در بین مهاجران و پناهجویان سوری، وارد این کشور شده باشند. تاکنون حدود یک میلیون مهاجر و آواره سوری وارد آلمان شده اند و سیاست دولت مرکل در قبال پذیرش پناهجویان خارجی با انتقاد احزاب مخالف روبرو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج