جاباما
۳۸۷۲۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نشت خط لوله انتقال گاز در بندر امام

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به ایمن‌سازی کامل خط لوله۱۶ اینچ گاز مایع ارسالی به بندر امام گفت: با تعویض قطعه معیوب تا امشب انتقال گاز مایع به واحدهای پتروشیمی بندرامام مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به ایمن‌سازی کامل خط لوله۱۶ اینچ گاز مایع ارسالی به بندر امام گفت: با تعویض قطعه معیوب تا امشب انتقال گاز مایع به واحدهای پتروشیمی بندرامام مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

عبدالرضا دبیری در خصوص نشت خط لوله گاز مایع در بندر امام اظهار کرد: شب گذشته خط لوله ۱۶ اینچ گاز مایع ارسالی به پتروشیمی بندر امام به علت اختلال در عملکرد فلنج عایق (Insolating Flang) دچار نشت شد که این اختلال به دنبال خوردگی و پوسیدگی گسکت (Gasket) موجود در فلنج عایق اتفاق افتاد.

وی افزود: با مشاهده نشت گاز مایع بلافاصله جریان گاز قطع و دو سر لوله ۱۶ اینچ بسته و جهت تعمیر قطعه معیوب، عملیات تخلیه فشار این خط لوله آغاز شد.

دبیری با اشاره به حضور گروه‌های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و گروه‌های ایمنی و آتش‌نشانی پتروشیمی ماهشهر در محل حادثه خاطرنشان کرد: هیچ گونه آتش سوزی در این خط لوله اتفاق نیفتاد و با بسیج امکانات و تجهیزات، ایمن‌سازی منطقه به موقع و به شکل خوبی انحام شد.

وی با بیان این‌که با انجام اقداماتی از وقوع آتش‌سوزی در محل بروز حادثه جلوگیری شده است، عنوان کرد: اکنون منتظر تخلیه فشار در این خط لوله هستیم نا بلافاصله تعویض گسکت انجام شود. تا بعد از ظهر امروز قطعاً فشار گاز مایع در این خط لوله به صفر خواهد رسید و عملیات تعویض قطعه معیوب آغاز خواهد شد.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان کرد: پس از تعویض گسکت در خط لوله موردنظر و ایمن‌سازی این خط لوله، حتماً تا امشب انتقال گاز مایع (NGL) به واحدهای پتروشیمی بندر امام مجدداً از سر گرفته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج