۳۸۷۳۴۸
۲۶ نظر
۵۰۰۲
۲۶ نظر
۵۰۰۲
پ

غرويان: احمدی نژاد می خواهد تحت هر شرایطی دوباره قدرت را در دست بگیرد

آیت الله محسن غرویان معتقد است که اصولگرایان باتوجه به اختلاف درونی شدیدی که دارند به کاندیدای واحدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نخواهند رسید.

پایگاه خبری انتخاب: آیت الله محسن غرویان معتقد است که اصولگرایان باتوجه به اختلاف درونی شدیدی که دارند به کاندیدای واحدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نخواهند رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه در مورد احكام صادره توسط رئيس جمهور سابق گفت: نمیدانم این صحبت ها به چه معناست و چرا چنين احكامي را صادر کردند و آیا اصلا این موضوعات در محدوده کاری ایشان هست یا خیر؟ واقعا جای سوال و ابهام دارد.

وی ادامه داد: نباید به راحتی از سخنان و اقدامات احمدي نژاد عبور کرد. به نظرم، می توان از این صحبت ها این برداشت را کرد که می خواهند در خود دولت یک دولت دیگر را تشکیل دهند. من خیلی وجه قانونی و وجیهی برای این حرف ها و این حرکات نمی بینم، البته احمدی نژاد یک روحیه ای دارد که خود رای و مستقل عمل می کند و خیلی توجهی به مسائل حاشیه خودش ندارد و تنها میخواهد قدرت را در دست بگیرد.

غرویان تصریح کرد: احمدی نژاد به دنبال این است که دوباره تحت هر شرایطی که شده است قدرت را دوباره در دست بگیرد و فرقی هم نمی کند که چه حاشیه ای برایش درست شود.

وي ادامه داد: با توجه به فضایی که آقای روحانی در جامعه بوجود آورده، به نظر می رسد احمدی نژاد شانسی برای پیروزی نداشته باشند ولی یک عده ای هستند که می خواهند ایشان همچنان در جامعه ، قدرت و در صحنه باشد به همین دلیل هر اتفاقی می افتد از طریق فضای مجازی اعلائم می کنند.

اين استاد حوزه خاطرنشان كرد: برخي افراد به کمک احمدی نژاد می آیند و به مردم أمارس دروغ از محبویت و پایگاه اجتماعی ایشان می دهند. اين موضوع باعث رعب و وحشت مردم در جامعه می شود.

غرویان با اشاره به اختلافات در درون جامعه روحانيت مبارز گفت: اصولگرایان و جامعه روحانیت در تلاش هستند که به وحدت برسند ولی روحیه همکاری در بین این افراد خیلی ضعیف است. با این روحیه تخریبی که دارند و مدام حرف های ضد و نقیض می زنند، بعید است که به وحدت برسند. به نظر میرسد که اصولگرایان دوباره شکست خواهند خورد و نمی توانند به یک نفر خاص در انتخابات سال آینده برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم هیچ رعب وحشتی از احمدی نژاد ندارندبلکه عملکرد خوب ایشان دربرخوردبااستکبار- تواضع دربرابرملت-سختکوشی-توجه به محرومان_سفرهای دولت به اقصی نقاط دورافتاده وازیادرفته مملکت_یارانه ای که هنوز عده ای از محرومان چشم به آن دوخته اند - برقراری سیستم دوگانه سوز شدن خودروها-مسکن مهرعالی-برقراری سیستم عابرکارت ورفع مشکلات ازدحام دربانکها- طرح شجاعانه هولوکاست ومقابله با اسرائیل و...رادرخاطرات ذهنشان دارند.درمقابل ازاین دولت بی نتیجه بودن برجام وبتون را درذهن به یاد خواهند داشت!

    • نیما

      داداش فک کنم تو قبلا اصن ایران زندگی نمی کردی مطمعنم حالت خوب نیست برو دکتر

    • بدون نام

      ما دکتر ترافیک ( احمدی نژاد) نمیخوایم، کی رو باید ببینیم؟؟؟؟

    • وجدان

      دیگه برای ملتی که آه نداره باناله سودا کنه فرقی بین هیچکدام ازآقایان نیست....

    • بدون نام

      مردم احمدی نزاد را عاشق خدمت می دانند شماها هرچی میخوان بگین. که هم عاشق قدرتید و هم ثروت. و هم جاه و مقام.

    • بدون نام

      ثمره ی دولت احمدی نژاده مرتضوی تو و رییس جمهور وقت او موقع باید ,,,,,

    • بدون نام

      مهر مرتضوی در شناسنامه ی احمدی محک خورد تمام

    • بدون نام

      ایشالا که میاد بساط این امریکایی هارو جمع میکنه

    • بدون نام

      شما کسی نیستی احمدی نژاد بخواهید این فقرا مستضعفان ایران هستیم با جان و دل احمدی نژاد می خواهیم انشاءالله به امید خدا به قدرت بر می گردد انشاءالله

    • بدون نام

      حاج اقا شما دیگه چرا.احمدی نژاد خدماتش همه جا مشهوده. انشاا.... میاد

    • خوزستان

      مردم احمدی نژاد رو میخوان چون واقعا از خزانه دولت خرج میکرد

    • متین

      ما از هیچکدوم از دولتهای ایران راضی نیستیم به جزء اقای رجایی / الانکه واسه یک وام چند ده میلیونی 18 درصد سود میگیرن / بازارها که خوابیده و رکوده / مردم که تو ندانشتی فرو رفته اند / وام ازدواج که شده به ارزش نصف پراید اونم با هزار بدبختی / مردم عزیزمان را مرغ منجمد خور کردند / معیشت زیر صفر / تک فرزندی رواج یافته بخاطر خرج بالای بزرگ کردن بچه و این وزیر وزرا و دکترا و پاسدارا چه میفهمند خرج بالای اجاره بها چیه ..... ممنون از سایت

    • مبین

      الان مردم فقیر و مستضعف پشیمانند که چرا دو دوره ی قبل، به احمدی نژاد رای دادند. چون این قشر از مردم سفره هاشون دیگه خالی شده. برعکس اکثر ثروتمندان که سرمایه شان رو به شکل زمین ، ملک ، ارز خارجی و طلا پس انداز کرده اند، بیصبرانه منتظر بازگشت احمدی نژاد هستند تا دوباره نرخ تورم و گرانی و قیمت ارز چند برابر بشه و یک شبه ثروتشون چند برابر بشه (مثل هشت سال قبلی دولت احمدی نژاد). هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد، بهشتی شد برای صاحبان ملک و زمین و جهنمی بود برای فقرا و نیازمندان. این یارانه ای هم که یادگار دولت احمدی نژاده، تنها نتیجه ای که داشت این بود که تورم و نقدینگی رو در جامعه افزایش داد. یارانه چیزی نبود که احمدی نژاد اختراعش کرده باشه. یارانه از سالها قبل وجود داشت ولی همین شیوه ی پرداخت یارانه که دولت احمدی نژاد اونو اختراع کرد، مثل این بود که پول شما رو از جیب راست شلوارتون برداشتن و به جیب چپتون گذاشتن! و جز افزایش نرخ تورم و گسترش بیکاری و فقر و تعطیلی کارخانه ها و بنگاههای زود بازده، اثری نداشت.

    • بدون نام

      نه از طرف شورای نگهبان تایید میشه ونه رای میاره اسم مرتضوی در شناسنامه ی احمدی نژاد محک خورد دیگه برای احمدی تمام شده وسسسلام

    • بدون نام

      ... .چه بخواهی یانه احمدی نژاد محبوب ملت هست خودتان هم میدانید...التماس دعا برادر

    • عباس

      عوام رعب و وحشت که ندارند هیچ خوش حال هم میشوند چون همون45/5رو فقط میبینند وهیچ چیز از اقتصاد ومملکت داری وحقوق بین الملل نمیدونند. واما اونایی که آگاهند از اومدن احمدی نژاد تب میکنند.
      اگر من مسولیتی داشتم پیشنهاد میدادم افراد بالای 20سال و زیر55حق رای دارند.تا حدودی از تأثیرآرای عوام برای سرنوشت یک ملت کمتر شود.

    • بدون نام

      کسانی که احمدی نژاد رو میخوان پول مفت یارانه به دهنشون مزه کرده

    • بدون نام

      تا کور بشه چشم حسود.انشاا.... احمدی نژاد میاد

    • بدون نام

      درود بر دکتر احمدي نژاد.

    • بدون نام

      طرفداراش هم مث خودش هستن..یه مشت ادم قدرت طلب ولی توخالی....این دیگه چه ...شما اگه یه ذره عقل فکر با برد بلند داشتید شرایط کشور را کارشناسانه میدیدید احمدی نژاد هشت سال درتاریخ ایران بود بعداز اون یک ثانیه هم نمیتونه باشه....

    • علی

      ما وجود احمدی نژادو میخوایم دیگه هیچی نمی خوایم

    • بدون نام

      دورود بر یگانه مرد رک ایران دکتر احمدی نززاد که بیاید و بساط همه شان را جمع کنند ........ . انشاالاه بهار. ... بابا بگذارید چند جدید بیان رو کار. ....

    • بدون نام

      .... حالا انتخابات میشه اگه بیاد و انشاالاه رای بیاره .... بالاترین رای داره اینقدر نترسید. دیگه چند صباحی نمانده.

    • هدیه

      خواسته مردم محاکمه و مجازات احمدی نژاد و یاران میباشد. ... باید مجازات شوند

    • حمید

      میخام جوابتو ندم چو نکه اذعان عمو می اثر می گذاره. فقط می گم زنده باد احمدینژاد

    • بدون نام

      فقط و فقط تا بهار 96 صبر باید کرد تا ببینید دولت بهار ولایت پذیر ولایت محور امام زمانی «عج» چگونه با رای بالای مردم فهیم ایران دوباره بر خواهد گشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج