۳۸۷۳۵۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

۷ موردی که آیفون ۷ کم دارد!

آیفون ۷ و ۷ پلاس چندی قبل با طراحی، سخت افزار و ویژگی های جدید معرفی شدند. ویژگی هایی مانند ضد آب بودن این گوشی،بلندگوهای استریو، دوربین دوگانه و رنگ های جدید. اما همانطور که می دانید هیچ گوشی کامل نیست و مسلما ین دو گوشی نیز نقص هایی دارند. در این مطلب لیستی از این موارد را برای شما آماده کرده ایم.

وب‌سایت ترنجی: آیفون ۷ و ۷ پلاس چندی قبل با طراحی، سخت افزار و ویژگی های جدید معرفی شدند. ویژگی هایی مانند ضد آب بودن این گوشی،بلندگوهای استریو، دوربین دوگانه و رنگ های جدید. اما همانطور که می دانید هیچ گوشی کامل نیست و مسلما ین دو گوشی نیز نقص هایی دارند. در این مطلب لیستی از این موارد را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

1.طراحی جدید؟

رنگ های جدید آیفون 7 و 7 پلاس را تحسین می کنیم اما اپل 2 سال است که از طراحی آیفون 6 استفاده می کند و آیفون های جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. البته آیفون 7 4.7 اینچ خوش دست و شیک است اما کاش اپل تنها به انتقال محل نوار آنتن اکتفا نمی کرد و تغییرات بیشتری را در آیفون 7 اعمال می کرد.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

2.نسبت صفحه به بدنه بیشتر

نسبت صفحه به بدنه یکی از عوامل مهم در زیبایی گوشی و اندازه آن است. متاسفانه آیفون ها همیشه حاشیه زیادی داشته اند و این بار هم نسبت صفحه به بدنه آیفون 7 معادل با 65.71% است که مقدار کمی است. این در حالی است که نست صفحه به بدنه رقبای این گوشی حول و حوش 73% است.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

3.حضور جک 3.5 میلی متری

مدت ها بود که شایعات زیادی در مورد حذف جک 3.5 میلیمتری از آیفون های جدید می شنیدیم. کاربران نیز نسبت به این مورد واکنش منفی نشان دادند و مسلما این مسئله در فروش این گوشی ها اثر خواهد گذاشت. بعید است اپل این قابلیت را به آیفون های بعدی خود برگرداند.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

4.رزولوشن

آیفون 7 پلاس مجهز به رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 401 است که مقدار قابل قبول و خوبی است ولی آیفون 7 دارای به رزولوشن 750 در 1334 و تراکم پیکسلی 326 است. این در حالی است که رقبای این گوشی از رزولوشن های 4k و QHD استفاده می کنند. بله قبول داریم که دیدن پیکسل ها با چشم غیر مسلح در این سطح از رزولوشن بسیار سخت است اما اپل باید به این مسئله توجه داشته باشد.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

5. قابلیت استفاده از قلم اپل

زمانی که تصویر لو رفته آیفون 7 پلاس را دیدیم متوجه چیزی مانند اتصال هوشمند سه نقطه ای در پشت این گوشی شدیم که ما را نسبت به ماژولار بودن این گوشی یا حضور برخی لوازم جانبی امیدوار کرد که متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد. اما باز هم بر این عقیده هستیم که قابلیت استفاده از قلم اپل حداقل در مدل پلاس می توانست فوق العاده باشد.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

6.برآمده نبودن دوربین

ما از حضور دوربین دو گانه و لرزشگیر اپتیکال در آیفون های جدید استقبال می کنیم اما برآمدگی دوربین چندان خوشایند نیست. اپل می توانست ضخامت آیفون ها را کمی بیشتر کند در این صورت هم از برآمدگی دوربین خبری نبود ، هم شاهد حضور دوباره جک 3.5 میلی متری بودیم و هم با ظرفیت باتری بیشتری در آیفون ها مواجه بودیم.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!

7.شارژ سریع

قابلیت شارژ سریع اکنون به یک استاندارد بین گوشی های هوشمند تبدیل شده است ولی در آیفونهای جدید باز هم شاهد این قابلیت نیستیم. شاید بتوان با فقدان شارژ بی سیم ساختاما شارژ سریع قابلیتی است که نمی توان آن را فراموش کرد.
7 موردی که آیفون 7 کم دارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانیال مینایی

      از کجا میشه ایفون 7 تهیه کرد

    • Sahel Farahani

      کسایی که میخوان تهیه کنن ..... هنوز داخل بازار نیامده

    • هادی

      تو ایران هر چی خز و خیله اپل دستش میگیره تا بقیه آدم حسابش کنن :)))))))

    • پ ا

      لطفا میشه بگین آیفون 7 چه رنگ هایی رو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج