۳۸۷۳۶۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

فرزانه زارعی: کل خاندان ما استقلالی هستند

دریافت کننده تیم ملی ایران از معدود استقلالی های بانوان است که می گوید معمولا کری کمتر می خواند چون پرسپولیسی ها تعدادشان خیلی زیاد است.

ورزش سه: فرزانه زارعی دریافت کننده تیم ملی بانوان ایران که حالا در ویتنام به سر می برند هفته گذشته موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند تا اولین پنجمی آسیا برای بانوان والیبالیست به دست بیاید. او در مورد بهترین دربی هایی که تماشا کرده است می گوید:« بهترین دربی مربوط به زمانی است که فرهاد مجیدی بازی می کرد.»

با اینکه استقلال در دربی های اخیر موفق به برد نشده اند اما زارعی باز معتقد است استقلال برای این دیدار شانس برد دارد:« به نظرم بد نباختیم و پرسپولیس شانسی نتیجه را به سود خود تغییر داده. در کل خوب بازی می کردند و کاری به ۴ ـ ۲ باختن نداریم. »

زارعی می گوید تنها یک بازی را دوست داشت به استادیوم برود:« یک بار دوست داشتم به استادیوم بروم آن هم بازی بهترین های جهان با تیم ایران بود.»

پیش بینی او از بازی برد استقلال است:« اگر بتوانیم این دربی را تماشا می کنم. فکر می کنم استقلال ببرد، با این تیم می توانیم ببریم و من فکر می کنم بازی یک ـ صفر به نفع استقلال می شود.»

کری بین استقلالی و پرسپولیسی ها در اردو است اما زارعی کمتر سعی می کند کری بخواند چون که:« در اردو بعضی وقت ها کری داشتیم اما تعدادشان خیلی زیاد است و زورم به همه آنها نمی رسد. کلا خاندانمان استقلالی هستند و اصلا پرسپولیسی نداریم جز ۲ داماد خانواده. شاید در اصفهان تیم سپاهان خیلی طرفدار دارد و از پرسپولیس متنفر هستند.»

او درباره پیش بینی از ادامه فصل هم می گوید:« یارگیری شان خوب بوده اما نمی دانم چرا اینطور نتیجه گرفتند و نظرات فنی آقای منصوریان را نمی توان زیرسوال برد. ایشان خودشان زمانی جزو بهترین ها بودند و عملکرد خوبی داشتند. کاوه رضایی، بختیار رحمانی بازیکنان خوبی بودند که گرفتند اما باید منتظر ماند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      دمت گرم بانوی تاجی

    • بدون نام

      چقدر بد. خدا هیچ خاندانی رو اینجوری نکنه

    • بدون نام

      خدا به خاندانتون صبر بده

    • فریبا

      جالبه یعنی جمعه بعد بازی تو خانواده شما مراسم گریه است تسلیت کیسه کش بدبخت

    • بدون نام

      زنده باد

    • رام

      فقط آدمای ........میتونن از جمع قول یا جامعه یا شهری نظر بدن.
      برا تیم ملی متاسفم که بازیکنی چون تو داره و به همین خاطره که ورزش ملی ما همیشه در قهقراست.آخه .......با چه مدرک و دلیلی میگی مردم اصفهان از پرسپولیس متنفرن پس در 90 که همیشه پرسپولیسیا درصف و مرتبه اولن بایستی بگن ما پرطرفدارترینیم.احساسی....... حرف نزن.

    • بدون نام

      عخیییی جمعه هرکی این خانواده رو ببینه فکر میکنه چه خبر شده همشون چشماشون قرمز وناراحتن اخه مگه میشه 4تا گل شانسی زد البته عادیه اینا کیسه کشن وکلا منطقشون درهمین حده

    • بدون نام

      درود بر خاندانی که به خاطر سربلندی نوه ننتیجه شان لنگی نشدند‌.دنیا واس اس ببره بباره اول بشه آخر بشه عشق است استقلال ‌**

    • هیس

      دردت تو سر لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج