۳۸۷۳۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت لوازم ‌‌التحریر ثابت ماند

با وجود کسادی بازار لوازم‌التحریر و پایین آمدن قدرت خرید مردم حتی در فصل مدارس شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار هستیم و استقبال مردم از برندهای خارجی بیشتر از برندهای داخلی و اسلامی است.

خبرگزاری میزان: لوازم التحریر یکی ازملزوماتی است که در ایام مختلف سال اقشار مختلفی از آن استفاده می‌کنند ولی بازار آن بیشتر در شهریور ماه با شروع فصل مدارس و دانشگاه داغ‌تر از قبل می‌شود.

بازاری که درآن برندهای خارجی بیشتر از برندهای جدید ایرانی و اسلامی جای خود را در بین مردم باز کرده و بازار بهتری از برندهای ایرانی دارند.

این در حالی است که بسیاری از برندهای خارجی بخاطر داشتن بازار بهتر در میان مشتریان در داخل کشور تولید می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می‌رسند.

در رابطه با شرایط بازار لوازم التحریر، موسی فرزانیان رئیس اتحادیه لوازم التحریر در گفت‌و‌گو با میزان، گفت: برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در بازار وجود دارد ولی بازار برندهای خارجی داغ‌تر از برندهای داخلی است.

وی با اشاره به اینکه حجم اعظم خرید لوازم التحریر مربوط به برندهای خارجی است، افزود: بسیاری از برندهای خارجی که در بازار وجود دارند در داخل کشور تولید می‌شوند و علت آن استقبال بیشتر خریدران برای تهیه لوازم التحریر خارجی است.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر تصریح کرد: برندهای خارجی متفاوتی وارد کشور می‌شود که در ابتدا تنها چند مورد انحصاری بود، که با گذشت زمان این برندها به چند صد نوع افزایش یافته و اکثر آن‌ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

فرزانیان در خصوص استقبال از برندهای ایرانی در بازار گفت: عرضه برندهای داخلی در بازار چشم‌گیر نبوده و استقبال کمی نیز از آن صورت گرفته و علت آن استقبال مشتریان به خرید برند های خارجی است.

وی اظهار کرد: با توجه به پایین بودن تعرفه واردات لوازم التحریر در گمرک این کالا از مبادی قانونی وارد می‌شود و قاچاق بسیار کم است.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر در رابطه با قیمت لوزام التحریر در بازار گفت: قیمت مصوبی در میان فروشندگان لوازم التحریر وجود ندارد و علت آن ثبات قیمت‌ها در بازار است.

فرزانیان خاطر نشان کرد: کمبودی در عرضه لوازم التحریر در بازار وجود ندارد و با توجه به رکود موجود و پایین آمدن قدرت خرید مردم بازار این کالا آرام است.

بر اساس گزارش میزان، با وجود عرضه لوازم التحریر با برندهای ایرانی و اسلامی در بازار استقبال چندانی از سوی مشتریان صورت نگرفت و مشتریان بیشتر تمایل به خرید برندهای خارجی موجود در بازار دارند که در این راستا بهبود بازار برندهای داخلی و فرهنگ سازی لازم در کنار بهبود کیفیت می‌تواند بازارداخلی ایرانی را رونق بخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج