۳۸۷۳۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرفروش‌ترین بازی های این هفته مشخص شد

قطعا تا به امروز نام عنوان موفق و بی‌نظیر اورواچ به گوشتان رسیده است. عنوان ویدیویی که کمپانی بیلیزارد انترتیمنت پس از گذشت چند سال طولانی شاهد عرضه آن هستیم به طوری که آخرین اثر این کمپانی در سال ۲۰۰۴ با نام World of Warcraft برای رایانه های شخصی عرضه شد.

وب سایت کلیک: قطعا تا به امروز نام عنوان موفق و بی‌نظیر اورواچ به گوشتان رسیده است. عنوان ویدیویی که کمپانی بیلیزارد انترتیمنت پس از گذشت چند سال طولانی شاهد عرضه آن هستیم به طوری که آخرین اثر این کمپانی در سال ۲۰۰۴ با نام World of Warcraft برای رایانه های شخصی عرضه شد.
پرفروش‌ترین بازی های این هفته مشخص شد
به دلیل طراحی هیجان انگیز و خارق العاده گیم پلی بازی، طرفداران زیادی به سراغ تجربه این بازی رفته‌اند به طوری که بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این عنوان نزدیک ۱۵ میلیون بازیکنان فعال دارد! حال به لطف پیشنهاد ویژه و تخفیف وسوسه انگیز، قطعا افزایش فروش آن را پیش بینی می‌کردیم. حال طبق آخرین خبرها، این افزایش فروش باعث گشته تا عنوان اورواچ در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین ویدیویی بریتانیا قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اثر موفق استودیوی بازی سازی بیلیزارد انترتیمنت یعنی عنوان محبوب اورواچ برای پنجمین دفعه در صدر جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا قرار گرفت. تا به امروز و در سال ۲۰۱۶، تنها دو بازی پرطرفدار Call of Duty: Black Ops 3 و Lego Star Wars: The Force Awakens توانسته‌اند رکورد شکنی کنند و برای پنج بار نام خود را در صدر جدول به نمایش بگذارند. این هفته، شاهد تغییرات گسترده ای در جدول پرفروش‌ترین بازی های ویدیویی کشور بریتانیا نیستیم چرا که عناوین کمی در طول این هفته روانه بازار شده‌اند.

شایان به ذکر است نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عنوان اورواچ برای مدت محدودی رایگان شده است و شما در صورتی که عضو سرویس پلی استیشن پلاس و یا ایکس باکس لایو گلد باشید، می‌توانید تا ساعت ۴ بعد از ظهر روز ۱۲ سپتامبر سال میلادی جاری به وقت ایالات متحده آمریکا (سه شبنه ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت ایران) آن را به صورت رایگان بازی کنید. به علاوه، در وب‌سایت رسمی بازی، تخفیف شگفت انگیز و وسوسه انگیزی به میزان ۱۰ دلار ارائه شده است که با مراجعه به وب‌سایت اورواچ، می‌توانید نسخه کامل بازی را تنها با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار خریداری فرمایید.

پرفروش‌ترین بازی های این هفته مشخص شد

همان طور که خدمت شما عرض کردیم، بازی اورواچ در صدر جدول قرار گرفت و در ادامه عناوین F۱ ۲۰۱۶ و Deus Ex: Mankind Divided به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول جا گرفتند. بیش از دو ماه از انتشار بازی Lego Star Wars: The Force Awakens زمان گذشته و حضور مقتدرانه بازی در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی کشور بریتانیا، بیانگر محبوبیت و میهج بودن آن است. این عنوان در این هفته توانست فروش خوبی را تجربه کند و از رده هشتم به رده چهارم جدول صعود پیدا کند.

بازی همیشه حاظر کمپانی راک استار یعنی Grand Theft Auto V، به فروش بی‌نظیر خود ادامه می‌دهد و این بار یک پله صعود، از رده ششم جدول به رده پنجم آمده است. سایر عناوین نیز نظیر راکت لیگ، Uncharted ۴: A Thief's End، نو منز اسکای، دووم و کال اف دیوتی بلک اپس ۳ در لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا حضور دارند.

در ادامه می توانید لیست پرفروش ترین عناوین ویدیویی در کشور بریتانیا را مشاهده کنید. (این لیست تا تاریخ ۱۰ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با شنبه ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ گردآوری شده است.)
  1. OVERWATCH
  2. F1 2016
  3. DEUS EX: MANKIND DIVIDED
  4. LEGO STAR WARS: THE FORCE AWAKENS
  5. GRAND THEFT AUTO V
  6. ROCKET LEAGUE
  7. UNCHARTED 4: A THIEF'S END
  8. NO MAN'S SKY
  9. DOOM
  10. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  11. FIFA 16
  12. MINECRAFT: XBOX EDITION
  13. MADDEN NFL 17
  14. THE WITCHER III: WILD HUNT GOTY EDITION
  15. STAR WARS BATTLEFRONT
  16. LEGO MARVEL AVENGERS
  17. A.O.T. WINGS OF FREEDOM
  18. FALLOUT 4
  19. HOMEFRONT: THE REVOLUTION
  20. MINECRAFT: STORY MODE
  21. LEGO JURASSIC WORLD
  22. TOM CLANCY'S THE DIVISION
  23. DISNEY INFINITY 3.0
  24. FAR CRY PRIMAL
  25. WORMS W.M.D
  26. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  27. NEW SUPER MARIO BROS. 2
  28. ASSETTO CORSA
  29. POKEMON OMEGA RUBY
  30. DARK SOULS III
  31. MIRROR'S EDGE CATALYST
  32. EA SPORTS UFC 2
  33. WWE 2K16
  34. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  35. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  36. TOMODACHI LIFE
  37. LEGO DIMENSIONS
  38. WORLD OF WARCRAFT: LEGION
  39. RATCHET & CLANK
  40. POKEMON ALPHA SAPPHIRE
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج