جاباما
۳۸۷۳۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رد یک ادعا درباره FATF

به دنبال اعلام یکی از نمایندگان مجلس درباره تذکر شورای عالی امنیت ملی به رییس کل بانک مرکزی نسبت به امضای FATF، بانک مرکزی ضمن رد این ادعا، تاکید کرد که نمایندگان مجلس و مسئولان درباره این گونه موضوعات دقت نظر بیشتری داشته باشند و از اظهار نظر نادرست در این زمینه پرهیز کنند.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال اعلام یکی از نمایندگان مجلس درباره تذکر شورای عالی امنیت ملی به رییس کل بانک مرکزی نسبت به امضای FATF، بانک مرکزی ضمن رد این ادعا، تاکید کرد که نمایندگان مجلس و مسئولان درباره این گونه موضوعات دقت نظر بیشتری داشته باشند و از اظهار نظر نادرست در این زمینه پرهیز کنند.

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس در اظهاراتی گفته بود که "علی‌رغم ممانعت و اعلام نظر منفی شورای عالی امنیت ملی، متاسفانه اسناد عضویت در معاهده FATF امضا شده است". وی همچنین مدعی شده بود که "شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای از ریاست بانک مرکزی خواسته‌اند این معاهده امضا نشود، اما آقای «سیف» اعلام کرده که نامه دیر به آنها رسیده و آن معاهده را امضا کرده‌اند."

این در حالی است یکی از مسئولان بانک مرکزی اعلام کرده است که همانگونه که بارها گفته شده توافق ایران و کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) زیر نظر شورای عالی پولشویی متشکل از وزرای اقتصادی و دارایی، اطلاعات، کشور، دادگستری و صنعت، معدن و تجارت و همچنین رییس کل بانک مرکزی انجام شده است.

در عین حال که به دنبال طرح برخی مسائل از مدتی قبل موضوع توافق کارگروه ویژه اقدام مالی در شورای عالی امنیت ملی با دقت نظر کارشناسی مطرح و بررسی شده و این موضوع اخیرا تعیین تکلیف شده است.

همچنین با تاکید بر تکذیب هر گونه نامه نگاری شورای عالی امنیت ملی با ریاست بانک مرکزی اعلام شده اینکه گفته می شود رییس کل بانک مرکزی در پاسخ به این نامه عنوان کرده که " نامه دیر به آنها رسیده است"، صحیح نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج