۳۸۷۴۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

كشف ۴ تن كله پاچه فاسد

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومی پليس امنيت عمومی استان مركزی گفت: چهار تن كله پاچه غير بهداشتی در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی استان از يك سردخانه غيرمجاز در اراك كشف شد.

خبرگزاری میزان: رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومی پليس امنيت عمومی استان مركزی گفت: چهار تن كله پاچه غير بهداشتی در طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی استان از يك سردخانه غيرمجاز در اراك كشف شد.
سرگرد مهدی تقوی نیا،گفت: روز گذشته در راستای اجرای طرح های نظارتی بر واحدهای نگهداری و عرضه مواد غذایی در سطح استان ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی، اقدام به سرکشی از سرد خانه های غیر مجاز در شهرستان اراک کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این سردخانه ،چهار تن کله پاچه غیر بهداشتی کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در راستای پیشگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی، معدوم کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مركزی با اشاره به اینکه پلیس همواره با اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با مظاهر علنی فساد درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد فرصت طلب، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه باغای انگور میزاشتن زیرشون‌ چال میکردن

    • بی نام

      معلوم نیست تا الان چقد کله پاچه فاسد روانه ی بازار کرده. مسئولین محترم لطفا اینگونه افراد رو اعدام کنید تا هم شرشون از جامعه کنده بشه و هم درس عبرتی باشه واسه کسانی که با جان و سلامتی مردم جامعه بازی میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج