۳۸۷۴۹۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سامانه تصویربرداری چشم متهمان مواد مخدر

فرمانده انتظامی پایتخت از راه اندازی سامانه هوشمند تصویر برداری عنبیه چشم متهمان در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی سامانه مذکور، تجمیع و به روز رسانی بانک اطلاعات متهمان به ویژه مجرمان و سوداگران مرگ در حوزه مواد مخدر است.

خبرگزاری ایسنا: سردار ساجدی نیا در حاشیه افتتاح سامانه هوشمند تصویربرداری عنبیه چشم متهمان حوزه مواد مخدر که امروز با حضور سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و مسئولان پلیس فاتب برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه سامانه هوشمند تصویربرداری عنبیه چشم متهمان چند سالی است که در پلیس اغلب کشور های توسعه یافته دنیا مورد بهره برداری قرار گرفته و نتایج خوبی را به دنبال داشته بر آن شدیم تا این سیستم را برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نصب و راه اندازی کنیم.

وی هدف از راه اندازی سامانه مذکور را تجمیع و به روز رسانی بانک اطلاعات متهمان به ویژه مجرمان و سوداگران مرگ حوزه مواد مخدر دانست و در خصوص محاسن سامانه مذکور عنوان کرد: این سامانه درصد خطای بسیار پایینی نسبت به روش انگشت نگاری که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد؛ دارد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به سرعتپردازش بسیار بالای این سامانه نسبت به سیستم انگشت نگاری قدیم،عنوان داشت: شناسایی و استعلام سوابق متهمان دستگیر شده در سامانه یادشده با سرعت بالایی صورت می گیرد و به پلیس در اخذ نتیجه در پرونده های قضائی کمک شایانی می کند.

ساجدی نیا تصریح کرد: با راه اندازی سامانه مذکور، دسترسی و بهره برداری از سوابق متهمان از طریق بانک های اطلاعاتی توسط تمامی پلیس ها در حوزه جرایم مرتبط با موادمخدر و دستگیری دیگر مرتبطان پرونده به صورت آنی در سراسر کشور و در اسرع وقت امکان پذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:امیدواریم با راه اندازی سامانه هوشمند تصویربرداری عنبیه چشم متهمان، از موازی کاری، اتلاف وقت و هزینه های سازمان در روند رسیدگی به پرونده حوزه مواد مخدر تا حد قابل ملاحظه ای کاسته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج