۳۸۷۶۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت فروش آپارتمان‌ های لوکس در تهران

متقاضیانی که قصد خرید چنین واحدهایی را دارند، می‌توانند از این فرصت به‌دست آمده استفاده کنند؛ چراکه بر اساس نقل قول‌ها از سوی فروشنده‌ها یا مشاوران املاک، برای فروش برخی از واحدهای لوکس هم‌اکنون هیچ وقت‌کشی خاصی اعمال نمی‌شود.

دنیای اقت صاد : اوضاع فروش واحدهای لوکس و سوپرلوکس در بازار مسکن، نشان می‌دهد که این روزها متقاضیانی که قصد خرید چنین واحدهایی را دارند، می‌توانند از این فرصت به‌دست آمده استفاده کنند؛ چراکه بر اساس نقل قول‌ها از سوی فروشنده‌ها یا مشاوران املاک، برای فروش برخی از واحدهای لوکس هم‌اکنون هیچ وقت‌کشی خاصی اعمال نمی‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی بیش از ۱۵۰ متر مربع پرداخته که در فایل فروش آنها تعجیل در فروش عنوان شده است.

یک واحد مسکونی ۱۵۰ متری نوساز به‌صورت تک‌واحدی در خیابان گل سنگ با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان به بازار فروش در محله نیاوران عرضه شده است. در فایل مذکور اعلام شده که این واحد شخصی‌ساز است؛ اما به دلیل «پول لازم بودن» فروشنده، قصد فروش فوری آن در نظر گرفته شده است.

علاوه براین در خیابان فرشته واحدی لوکس به متراژ ۱۶۰ متر مربع ۳ خوابه، مبله شده به همراه کلیه امکانات با قیمت متری ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آماده واگذاری به خریدار است. در عنوان این فایل اظهار شده که مالک به دلیل اینکه «مسافر خارجه» است تصمیم دارد این واحد را فوری به فروش برساند.

همچنین «نیاز شدید مالی» باعث شده است تا فروشنده‌ای واحد ۱۶۰ متری خود را در یکی از فرعی‌های فرمانیه یعنی خیابان عسگریان با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان به بازار فروش معرفی کند. واحد مذکور از کلیه امکانات برخوردار است و قیمت پیشنهادی فروش مقطوع اعلام شده است.

قیمت فروش آپارتمان‌ های لوکس در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بي خانمان

      مسئولين را خوش باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج