جاباما
۳۸۷۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

الکل، جام زهر ۱۰۲ نفر شد!

بررسی آمارهای سازمان پزشکی قانونی نشان داد که در هفت ماه نخست سال جاری ۱۰۲ تن بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داده و ۱۵هزار و ۳۴ مورد نمونه هوای بازدمی برای آزمایش تست الکل از مردم اخذ شده است.

خبرگزاری ایسنا : بررسی آمارهای سازمان پزشکی قانونی نشان داد که در هفت ماه نخست سال جاری ۱۰۲ تن بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داده و ۱۵هزار و ۳۴ مورد نمونه هوای بازدمی برای آزمایش تست الکل از مردم اخذ شده است.

بررسی آمارهای سازمان پزشکی قانونی در زمینه مسمومیت با الکل نشان داد که در هفت ماهه سال جاری ۱۰۲ تن بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داده‌اند.

در میان جانباختگانی که بر اثر مسمومیت ناشی از الکل جان خود را از دست داده‌اند، ۹۳ تن مرد و ۹ تن زن بوده‌اند.

بر اساس آمارهای دریافتی، استان آذربایجان‌شرقی با ۲۵ مرگ ناشی از مسمومیت با الکل (۲۴ مرد و یک زن) به عنوان اولین استان دارای بیشترین مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در کشور شناخته شده است و بعد از آن استان‌های کردستان و خراسان‌رضوی هرکدام با ۱۱ فوت، تهران با ۱۰ فوت و استان کرمانشاه با ثبت ۹ مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در مراتب بعدی قرار دارد.

ثبت ۱۰۲ مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در هفت ماهه سال جاری در حالی است که در مدت مشابه سال قبل تنها ۴۸ مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در کشور به ثبت رسیده بود که از این میان ۴۵ تن مرد و سه تن زن بودند.

به گزارش ایسنا، بررسی آماری مرگ ناشی از مسمومیت با الکل نشان داد در حالی استان آذربایجان‌شرقی در مرتبه نخست بیشترین فوتی‌های ناشی از مسمومیت با الکل قرار دارد که در مدت مشابه سال قبل تنها چهار مورد فوت ناشی از مسمومیت الکل در آن به ثبت رسیده است.

همچنین بررسی نمونه‌های هوای بازدمی گرفته شده برای آزمایش الکل در هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸.۶ درصد رشد نشان می‌دهد که بر این اساس در هفت ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۳۴ نمونه هوای بازدمی برای آزمایش تست الکل اخذ شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۱ هزار و ۶۹۵ مورد بود.

بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی، تهران با ۵۵۲۹ مورد نمونه هوای بازدمی گرفته شده برای آزمایش تست الکل در مرتبه نخست استان‌ها قرار دارد و پس از آن خراسان‌رضوی با ۲۴۷۴ مورد نمونه هوای بازدمی، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

در حالی استان آذربایجان‌شرقی بیشترین فوت ناشی از مسمومیت الکل را به خود اختصاص داده که در بحث نمونه‌های هوای بازدمی گرفته برای آزمایش الکل در هفت ماهه نخست تنها رقم ۳۸۰ را به ثبت رسانده‌ است و در این مدت تنها ۳۸۰ مورد نمونه هوای بازدمی برای آزمایش الکل اخذ شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بله بله

      به درک

    • بدون نام

      حقشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج