۳۸۷۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت مسکن ویژه تهران

چهار شرط متاهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هیچ‌گونه تسهیلات مسکن از دولت و این‌که از تاریخ اول فروردین ۸۴ هیچ معامله مسکنی نداشته باشید از شرایط اصلی ثبت‌نام مسکن ویژه تهران اعلام شده است.

خبرگزاری ایسنا: چهار شرط متاهل بودن، سکونت حداقل پنج سال در تهران، نگرفتن هیچ‌گونه تسهیلات مسکن از دولت و این‌که از تاریخ اول فروردین ۸۴ هیچ معامله مسکنی نداشته باشید از شرایط اصلی ثبت‌نام مسکن ویژه تهران اعلام شده است.

متقاضیان ثبت‌نام مسکن ویژه تهران از ۲۵ شهریورماه امسال می‌توانستند با مراجعه به سایت www.tehran.maskanmehr.net برای خرید واحد‌ اقدام کنند.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن درباره دیگر امتیازات این طرح اظهار کرد: واجدان شرایط برای دریافت واحد‌های مسکن ویژه تهران اولویت‌بندی می‌شوند و متقاضیان باید ابتدا با گشایش حساب در یکی از شعب بانک مسکن، ۲۰ میلیون تومان واریز کنند و پس از احراز شرایط توسط متقاضیان خرید مسکن ویژه در تهران متقاضیان هر سه ماه یکبار ۲۰ میلیون تومان در چهار مرحله (۱۲ ماه) واریز خواهند کرد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ممکن است بنا بر شرایط روز قیمت پرداختی در مرحله‌ پنجم افزایش یابد و همچنین پس از انتخاب متقاضی در مورد منطقه‌ مورد نظر خرید مسکن ویژه اقساط پس از تحویل به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود، به‌طوری که ماهیانه کمتر از یک میلیون تومان مابقی هزینه‌ مسکن ویژه از خریدار دریافت خواهد شد. متقاضیان پس از پرداخت سوم، حق انتخاب واحد خود در یکی از مناطق تهران که مسکن ویژه در آن ساخته می‌شود را دارند.

به گفته‌ مهرآبادی در منطقه‌ ۲۲ تهران نیز شهرک آتی‌شهر برای مسکن ویژه تهران در نظر گرفته شده، بدین منظور مشاور طرح مشخص و کار آغاز شده است.

همان طور که گفته شد متقاضیان باید شروط مجاز برای ثبت نام را داشته باشند و پس از آن متقاضیان باید ابتدا با گشایش حساب در یکی از شعب بانک مسکن ۲۰ میلیون تومان واریز کنند و پس از احراز شرایط توسط متقاضیان خرید مسکن ویژه در تهران متقاضیان هر سه ماه یکبار ۲۰ میلیون تومان در چهار مرحله (۱۲ ماه) واریز خواهند کرد که با توجه به شرایط روز ممکن است قیمت پرداختی در مرحله‌ پنجم افزایش یابد.

البته این همه هزینه برای صاحب یکی از واحدهای مسکن ویژه تهران شدن، نیست. پس از پرداخت این اقساط و برآورد هزینه کلی زمین و ساخت مابقی هزینه مسکن در اقساطی ماهیانه کمتر از یک ماهه دریافت خواهد شد و متقاضیان پس از پرداخت سوم حق انتخاب واحد خود در یکی از مناطق تهران که مسکن ویژه در آن ساخته می‌شود را دارند که لازم به ذکر است این مناطق در حال حاضر شامل تهرانسر و آتی شهر در منطقه ۲۲ تهران می‌شوند که هنوز شرایط در حکیمیه مشخص نیست.

ثبت‌نام بیش از ۲ هزارنفر برای مسکن ویژه تهران

اما معاون وزیر و رییس سازمان ملی زمین و مسکن به تازگی از ثبت‌نام بیش از دو هزار نفر واجد شرایط مسکن ویژه تهران صحبت کرد و گفت: تاکنون از ظرفیت چهار هزارواحد مسکن، ۲۴۵۰ متقاضی ثبت‌نام مسکن ویژه تهران بودند که می‌توانند از طریق بانک‌های عامل نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مهرآبادی با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده ۴۰۰۰ واحد مسکن ویژه تهران اظهار کرد: تاکنون ۳۲۸۶ واحد در مرحله عملیات اجرایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      من متوجه نشدم !يعني 4تا 20 ميليون مي ديم كه مي شه 80 ميليون تومان بعدشم هرماه 1 ميليون پرداخت مي كنيم اونم واسه مسكن مهر توجاهايي مثل آتي شهر؟
      خوب خودمون ميريم وسط شهر تهران خونه مي خريم ديگه به كسيم زحمت نمي ديم ديگه :(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج