۳۸۷۸۸۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

به صف کردن تندروها برای حمله به روحانی

اصولگرایان برای سخنرانی‌های سیاسی خود به سراغ چند چهره‌ جوان رفته‌اند. عموم چهره‌های سال‌خوره اصولگرا در دهه هشتاد آلوده حمایت از تخلفات دولت شدند و این روزها دیگر کلامشان نفوذی ندارد.

خبرگزاری ایلنا: اصولگرایان برای سخنرانی‌های سیاسی خود به سراغ چند چهره‌ جوان رفته‌اند. عموم چهره‌های سال‌خوره اصولگرا در دهه هشتاد آلوده حمایت از تخلفات دولت شدند و این روزها دیگر کلامشان نفوذی ندارد.

در روزهایی‌که دولتمردان تلاش دارند در آخرین‌ ماه‌های دولت اول، طرح‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانند و وعده‌های بر زمین‌مانده را عملی کنند، منتقدان روحانی منسجم شده‌اند و از طرفداران خود می‌خواهند برای هماهنگی دعوت سخنرانی با هسته مرکزی در تهران هماهنگ باشند تا اگر دستوری رسید و دود سفیدی از اردوگاه اصولگرایی بلند شد، نامزد اصولگرایان را معرفی کنند.

اصولگرایان و فضای مجازی

اصولگرایان که با راه‌اندازی چند ده سایت بزرگ خبری کاملا نبض فضای مجازی را در دست داشتند، قصد دارند در فضای حقیقی با فضای مجازی روحانی مقابله کنند؛ به‌خصوص این‌که انتخابات قبل از ماه رمضان برگزار خواهد شد و تنها فرصت باقی‌مانده در ماه‌های محرم و صفر است.

چهره‌های جوان وارد می‌شوند ...

اما اصولگرایان برای سخنرانی‌های سیاسی خود به سراغ چند چهره‌ جوان رفته‌اند. عموم چهره‌های سال‌خوره اصولگرا در دهه هشتاد آلوده حمایت از تخلفات دولت شدند و این روزها دیگر کلامشان نفوذی ندارد.

رهبر سخنرانان وحید یامین‌پور مجری صداوسیما و محمدحسن روزی‌طلب دبیرسیاسی سابق روزنامه ایران هستند که به سایر سخنرانان خط‌دهی می‌کنند.

محمد ایمانی ستون‌نویس روزنامه کیهان و خبرگزاری تسنیم -که از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کنند- از چهره‌های تندرو و به‌شدت مخالف دولت است. ایمانی اخیرا انتقادهایی به احمدی‌نژاد داشته و نسبت به حضور او در انتخابات خوشبین نیست.

تقی دژاکام دیگر نویسنده کیهان هم از جمله سفیران اصولگرا برای یک‌دوره‌ای کردن دولت روحانی است. دژاکام به جز کیهان سابقه کار در خبرگزاری فارس را دارد. از میان چهره‌های پرورش‌یافته در رسانه‌های اصولگرا، یاسر جبراییلی و محمد ودود حیدری نیز از مهمانان سفرهای استانی اصولگرایان خواهد بود.

کمیل نقی‌پور دبیر سیاسی رمز عبور و روزنامه وطن‌امروز نیز از جمله سخنرانان آماده اعزام اصولگرایان است. نقی‌پور از جمله سخنرانانی است که بعد از ماجراهای مشایی با احمدی‌نژاد ماند و در رسانه‌های حامی او قلم‌فرسایی کرد. علی نادری سردبیر رجانیوز نیز جزو جماعت سخنرانان اصولگراست.

مهدی اقراریان رییس سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیز که در انتخابات مجلس دهم نامزد شده بود اما در نهایت به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف داده بود یکی دیگر از چهره‌های اصولگراست که بناست برای سخنرانی به این‌سو و آن‌سو برود.

محمدمهدی تهرانی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس و امیرحسین ثابتی از بسیج دانشگاه تهران نیز از جمله افرادی هستند که برای سخنرانی دعوت به همکاری شده‌اند.

اصولگرایان که روزگاری به اصلاح‌طلبان می‌تاختند که به‌دنبال حذف روحانیت از مساجد هستند، در دوران جدید فعالیت خود جوانان تندروی پرورش‌یافته در مکتب «مداحان» را به روحانیون پرورش‌یافته در حوزه‌های علمیه ترجیح می‌دهند اما اصلاح‌طلبان با گرد آمدن زیر پرچم سید محمد خاتمی و حسن روحانی و آیت‌الله هاشمی و سید حسن خمینی ارتباط بیشتری با نهاد حوزه دارند تا اصولگرایانی‌که زیر پرچم قالیباف، لاریجانی و احمدی‌نژاد و حدادعادل و جلیلی برنامه‌های خود را پیش می‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • امیرخانی

      تندروی بعضی از اقایون چوب لا چرخ دولت گذاشتنه در کل توهین به انتخاب ملیون ها مردم........انسان عاقلی که می خاد معروف بشه در چارچوب عقل باید عمل کند نه...........

    • بدون نام

      درود بر خاتمی،روحانی،رفسنجانی

    • بدون نام

      من نه چپم نه راست ولی به خداقسم دیگه مردم ازاین همه تندروی وافراط خسته شده اند.

    • بدون نام

      که میخواد به اصولگرایان تندرو رای بده ابه میدان امده بودن در نمایندگی رای نیاوردن در ریاست جمهوری میخوان رای بیارن عمرا دیگر حنایشان در نزد مردم رنگ ندارن اینها صد نفر یکجا میبینن فکر میکنن همه ملت ایران همینه غافل از اینکه ملت ایران هشتاد ملیون هست نه ان صد نفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج