۳۸۷۹۲۰
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

حداکثر حقوق شهرداران و کارکنان شهرداری

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد:دریافتی تمام شهرداران، مدیران و کارکنان شهرداری ها تحت هرعنوان و پس از کسورات قانونی و مالیات در سال ۹۵ به طور متوسط در هر ماه، حداکثر ۱۲۶ میلیون ریال خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد:دریافتی تمام شهرداران، مدیران و کارکنان شهرداری ها تحت هرعنوان و پس از کسورات قانونی و مالیات در سال ۹۵ به طور متوسط در هر ماه، حداکثر ۱۲۶ میلیون ریال خواهد بود.

محمد حسن آبادی ، این میزان دریافتی را بر اساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد و نیز بخشنامه ابلاغی وزیرکشور عنوان کرد.

وی اظهار کرد:بر اساس بخشنامه وزیر کشور، سقف خالص پرداخت تمام کارکنان، مدیران وشهرداران پس از کسورات قانونی و مالیات، نباید از سه برابر سقف حداکثر حقوق و فوق العاده شغل مصوب هیات وزیران تجاوز کند و متوسط این سقف به طور سالیانه ملاک محاسبه خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس تصویب نامه شماره ۲۹۹۳۱/ ت ۵۲۹۸۲ ه مورخ ۱۳ خرداد ۹۵ هیات وزیران، این دریافتی ها به استثنای عیدی، حق ماموریت روزانه و حق التدریس کارکنان واجد شرایط خارج از وقت اداری با رعایت ضوابط مربوطه است.

این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، خاطرنشان کرد که بخشنامه ابلاغی، مشمول مدیران و کارکنان شهرداری تهران نیز می شود.

این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها افزود: براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد نیز حداکثر دریافتی شهردار تهران همتراز مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری به طور متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیون ریال و برای معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری همانند سایر کارکنان شهرداریهای کشور حداکثر ۱۲۶ میلیون ریال خواهد بود.

حسن آبادی در ادامه اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزیر کشور به استانداران، پرداخت هرگونه وجه نقد یا غیرنقد به عنوان حق الجلسه و حق حضور اعضای شوراها و اعضای هیات مدیره سازمان های وابسته به شهرداری که کارمند شهرداری ها یا یکی ازدستگاه های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند و بر اساس ضوابط مندرج در بخشنامه شماره۲۷۳۲۵ مورخ ۹/۳/۱۳۹۵ با موضوع الگوی اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری های مراکز استان ها وبخشنامه شماره ۳۹۲۸۴ مورخ ۲ تیرماه ۹۵ با موضوع الگوی اساسنامه سازمان های وابسته به استثنا شهرداری های مراکز استان ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تصویب هرگونه دریافتی برای کارکنان شهرداری ها و شهرداران خارج از محدوده اختیارات قانونی شوراهای اسلامی شهرها براساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و انتخاب شهرداران مصوب ۷۵ و اصلاحیه های بعدی آن است و شوراهای یاد شده مجاز به اتخاذ تصمیم در ارتباط با حقوق و دستمزد شهرداران و کارکنان شهرداری ها نیستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور،وی افزود: در این بخشنامه تاکید شده است که حقوق و مزایای شهرداران در چارچوب آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب ۷۰ هیات وزیران و اصلاحات بعدی است و از این روی هرگونه پرداخت خارج از قوانین و مقررات مذکور فاقد وجاهت قانونی است.

حسن آبادی همچنین گفت: به موجب این بخشنامه، حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته به آن در اجرای ماده ۱۲ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب ۷۰ و اصلاحات بعدی آن در چهارچوب قانون مذکور و همچنین ضوابط مندرج در بخشنامه بودجه شهرداری های کشور ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است.

وی اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزیر کشور، پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان براساس پست سازمانی است و هرگونه پرداخت بر اساس ابلاغ آنان خارج از عناوین پست های سازمانی مصوب در ساختار سازمانی شهرداری و سازمان های وابسته فاقد وجاهت قانونی است.

حسن آبادی متذکر شد که شهرداران و ذی حسابان و مسئولان امور مالی شهردای ها از هرگونه پرداخت فاقد موافقت شورای حقوق و دستمزد و خارج از ضوابط یاد شده خودداری کنند و موظف به رعایت سقف مقرر در این بخشنامه و مصوبه شورای حقوق و دستمزد هستند.

چندی پیش یکی از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران حقوق و مزایای ماهیانه شهردار تهران در سال ۹۴ را ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفته بود که محمد باقر قالیباف یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به عنوان حقوق (۱۲ ماه) سال گذشته دریافت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقیر

      میشه دوازده میلیون و ششصد هزار تومان..خوش بحالشون ما که تو این زندگی هیچی نسیبمون نشد..

    • هموطن

      ولی من چیزیرو که میبینم غیر از اینه ...

      پاسخ ها

      • هموطن

        جمله من رو چرا ناقص منتشر کردی بقیش کو این اعداد به تومان هستش نه به ریال سانسور نکنید

    • محمد

      من یه کارمند سادم با لیسانس مهندسی تو یکی از سازمان های شهرداری ... البته با حق و حقوق کاری با کمترین میزان دریافتی که برای 30 روز کار در ماه و بدون تعطیلی میشه تقریبا یک میلیون تومان ؛بعد مدیر عامل همین سازمان که .هفته ای 3-4 روز اگه بیاد یه سر سازمان بالای 15 میلیون حقوقشه.....

    • بدون نام

      دوازده میلیون.ای خدای بزرگ تا کی .............

    • ع ل

      عجب طنزی

    • بدون نام

      ..............چرا پس جمله های ما رو پخش نمیکنید

    • بدون نام

      دوست عزیز.(نظرردیف دوم)ودوست گرامی.نظرردیف(آخر)بنظرمن هم به این اقای سانسورچی فکرکنم یه حقوق نجومی میدن که مطالب ودرددل ماها روهرطوری که دلش بخواد منتشرمیکنه .یااینکه بنده خداروبدجوری ترسوندن .چون ازهرقسمتی ازنوشته هاخوشش نیادسانسورمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج