جاباما
۳۸۷۹۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آمار تعداد گوشی‌های معیوب نوت ۷

دولت کانادا در یک گزارش اعلام کرده که بیش از ۷۰ دستگاه گلکسی نوت ۷ به دلیل خرابی باتری دچار مشکل گرمای بیش از حد شده‌اند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: دولت کانادا در یک گزارش اعلام کرده که بیش از ۷۰ دستگاه گلکسی نوت ۷ به دلیل خرابی باتری دچار مشکل گرمای بیش از حد شده‌اند. آنچه دولت کانادا اعلام کرده باعث شد آمار گوشی‌های معیوبی که در سطح جهان از طرف سامسونگ به عنوان گوشی‌های نوت ۷ معیوب اعلام شده بود به دو برابر رقم قبلی برسد.
آمار تعداد گوشی‌های معیوب نوت 7
سامسونگ روز ۱۱ شهریور اعلام کرد که ۳۵ مورد گوشی به دلیل خرابی باتری دچار مشکل شده‌اند و این شرکت هم به همین دلیل فروش را متوقف کرده و برای جمع‌آوری گوشی‌های فروخته شده در سطح جهان فراخوان داده است.

دولت کانادا و شرکت سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در کانادا با یکدیگر همکاری دارند. احتمالا این آمار جدید اعلام شده از گوشی‌های معیوب شامل مواردی چون آتش‌سوزی در جیپ گرند چروکی در فلوریدا و گوشی‌ای که عامل آتش‌سوزی در یک گاراژ در کارولینای جنوبی بود هم می‌شوند.
یکی دیگر از گزارش‌های رسیده از ایالات متحده درباره کودک ۶ ساله‌ای بود که هنگام استفاده از نوت ۷ دچار آسیب‌دیدگی شد. ظاهرا گلکسی نوت ۷ در دستان این کودک آتش می‌گیرد و باعث ایجاد سوختگی در بدن او می‌شود. دولت کانادا اعلام کرده که علاوه بر ایالات متحده آمریکا یک حادثه مربوط به نوت ۷ هم در این کشور رخ داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج