۳۸۸۱۸۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دیدار روحانی با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه ایثارگری در دنیا، عزت و در آخرت، اجر بی‌پایان دارد، اظهار داشت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در دیدار صمیمی با محمدجواد ایرانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و خانواده وی گفت: آن‌چه شما انجام دادید بسیار ارزشمند و بزرگ است؛ چرا که جانبازان و شهدای دفاع مقدس، در دوران تنهایی جمهوری اسلامی که همه دنیا برای حمایت از رژیم صدام در حمله به ایران متحد شده بودند، از این آب و خاک جانانه دفاع کردید و در جنگی نابرابر و در دفاعی مظلومانه اجازه ندادید ذره‌ای از خاک وطن اشغال شود.

وی افزود: خدا به شما و ملت ایران توفیق داد تا به برکت ایثار و وحدت مردم، تحت رهبری امام راحل، عزت کشور و ملت را در سایه اسلام و به نصرت خدا حفظ کنید.

وی جانبازان را مصداق کامل و نمونه عالی صبر توصیف و تصریح کرد: اینکه جانبازی مثل شما، پس از تحمل درد و رنج اولیه جانبازی، ۳۴ سال نیز بر این معلولیت جسمی، صبر می‌کند، بسیار با ارزش و قابل احترام است و هیچ کس جز خداوند نمی‌تواند اجر این صبر و از خودگذشتگی را بدهد.

رییس‌ جمهور تأکید کرد: از خداوند می‌خواهم به همه ما توفیق دهد در همان راهی که امام خمینی(ره) پیش روی ملت گشود حرکت کنیم و تردید ندارم که ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از همه توطئه‌های پیش‌رو با سربلندی عبور خواهد کرد.

وی در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری را به این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

محمد جواد ایرانی جانباز ۷۰ درصد کشورمان در سال ۶۱ و در عملیات محرم به درجه جانبازی نایل گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک جانباز

      .... لطفا اگرراست میگویید چرا بسراغ جانبازانی که سالهاست منتظرنتیجه درصدشان هستند و.. کمیسیون پزشکی سالهاست بسرنوشت این عزیزان بیتوجه است وآمارهمین جانبازان بلاتکلیف دوبرابرآمارجانبازان درصدگرفته است/لطف سرچ نماییداعتراضات جانبازان بلاتکلیف را دراینترنت که چگونه حقشان را آقایان مختلسین بنیادشهید غصب نموده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج