جاباما
۳۸۸۳۸۸
۵ نظر
۵۱۴۵
۵ نظر
۵۱۴۵
پ

زنی که ۵۰۰ دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!

هنگامی که «اما مارش» ۲۱ ساله از استرالیا، سال پیش یک ماهی قرمز به قیمت ۱۲ دلار خرید، هرگز تصور نمی کرد روزی مجبور شود ۵۰۰ دلار برای هزینه های پزشکی نجات جان حیوان خانگی خود بپردازد.

برترین ها: هنگامی که «اما مارش» ۲۱ ساله از استرالیا، سال پیش یک ماهی قرمز به قیمت ۱۲ دلار خرید، هرگز تصور نمی کرد روزی مجبور شود ۵۰۰ دلار برای هزینه های پزشکی نجات جان حیوان خانگی خود بپردازد. خیلی ها ممکن است فکر کنند آیا ارزشش را دارد؟! اما حقیقت این است که شما نمی توانید روی عشق قیمت بگذارید.
بنابراین وقتی مارش متوجه شد که ماهی کوچکش به خاطر سنگریزه ای که در آکواریومش بوده در حال خفگی است، پول برایش بی اهمیت شد زیرا این ماهی برای صاحب عاشق و دوست داشتنی اش ارزشمندتر از طلا بود. مارش ماهی را به مرکز خدمات دامپزشکی برد. دامپزشک داروی بیهوشی داخل آب ریخت و ماهی به خواب رفت، سپس دهان او را از آب بیرون آورد و تکه سنگ را خارج کرد. این عمل موفقیت آمیز بود اما مارش ۱۰۰ دلار برای مشاوره اورژانسی و ۴۰۰ دلار برای بیهوشی و یک شب ماندن در بیمارستان پرداخت کرد. یعنی هزینه ای معادل ۱۳ گرم طلای ۱۸ عیار برای یک ماهی ۱۳ گرمی ۵ سانتیمتری! ماهی قرمز به طور کامل بهبود یافت و اکنون خوشحال در خانه اش است و اکنون به معنای واقعی هرگرم از وزنش به اندازه طلا برای صاحبش ارزش دارد.
زنی که 500 دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!
زنی که 500 دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!
زنی که 500 دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!
زنی که 500 دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!
زنی که 500 دلار برای نجات ماهی قرمزش خرج کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lili

      دو روز دیگه سر یه چیز دیگه میوفته میمیره. از اون گذشته چجوری عاشق ماهی قرمز شده که هیچگونه واکنشی نسبت به محبت نداره?شایدم داره ما ندیدیم

    • بدون نام

      خدا شفاش بده الهی

    • آرش

      به این میگن انسانیت. تو دانشگاه یه استاد ادبیات مسن داشتیم به اسم دکتر قیصری خیلی باسواد و مشهور بود یه بار میگفت بعضی دانشجوها وایسادن با همدیگه صحبت میکنن و همین طوری بعضی برگهای شمشاد کنارشون رو میکنن میریزن زمین اینا بی ذوق هستن اگر ذوق داشت هیچوقت یک هزارم از زیبایی اون شمشاد کم نمی‌کرد آدم باید برای تمام افریده‌های خدا احترام بگزاره!

    • بدون نام

      دمش گرم

    • ترانه

      آفرین به اون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج