۳۸۸۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات پرداخت دیه دانش آموزان شین آباد

رییس دادگستری آذربایجان غربی گفت: دولت هزینه درمان و دیه آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی در مدرسه روستای شین‌آباد را نقدا پرداخت می‌کند و نیازی نیست که این افراد برای دریافت دیه به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا: توکل حیدری در خصوص جزییات پرونده آتش‌سوزی مدرسه در روستای شین‌آباد گفت: دادستان در شهرستان پیرانشهر پرونده‌ای را بدون داشتن هیچ گونه متهمی تشکیل داده است که اگر در آینده شکایتی صورت گرفت و یا مقصر معرفی شد ما نسبت به دلایل و مدارک نقصی نداشته باشیم، لذا در این راستا در حال جمع‌آوری مدارک و نظریات کارشناسان هستیم.

وی ادامه داد: تحقیقاتی از مسوولان مدارس نیز صورت گرفته و در پرونده درج شده است، همچنین تاکنون کسی از اولیای دانش‌آموزان مصدوم شکایتی ارائه نکرده است و این افراد در حال مداوای عزیزان خود هستند.

حیدری بیان کرد: دولت تمام خسارت‌های مربوط به درمان، دیه و مسائل مالی این دانش‌آموزان را به صورت نقد پرداخت می‌کند و دیگر نیازی نیست که این عزیزان به دستگاه قضایی برای مطالبه دیه و خسارت‌های درمان مراجعه کنند.

رییس دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: پرونده این حادثه در حال تکمیل در دادسرای پیرانشهر است و اگر در آینده اولیای دانش‌آموزان طرح شکایت کردند و خواستار تعقیب شخصی شدند، دلایل و مدارک جمع‌آوری شده در پرونده موجود است. اما تا امروز نه به کسی، به عنوان متهم تفهیم اتهام شده و نه کسی از اولیای دانش‌آموزان شکایتی طرح کرده است.

حیدری با بیان این‌که «دولت در حال پرداخت دیه به مصدومان حادثه آتش‌سوزی است» تصریح کرد: با توجه به جلسات شورای تامین اجتماعی استان، کمک‌های مالی از سوی دولت صورت گرفته است تا مصدومان در خصوص درمان و جبران نقص زیبایی مشکلی نداشته باشند.

رییس دادگستری آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت مصدومان رو به بهبودی است. لذا هزینه اقامت این عزیزان در شهر تبریز پرداخت می‌شود تا مشکلی متوجه آنان نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش میشد همه چیز رو با پول و دیه حل کرد...

    • امین

      متاسفم برای خودم که مشتری پروپا قرص سایت هستم . سایتی که جرئت درج کامنتهای امتقادی را ندارد البته بزودی این اعتیاد را ترک کامل خواهم کرد
      زیرا بسیار ترسو ومحافظه کار هستید

    • ميم

      كمترين كاري بود كه بايستي انجام بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج