جاباما
۳۸۸۷۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تکذیب حضور جنتی در مجلس دراویش صوفیه

سخنگوی وزارت ارشاد ، ضمن رد شایعه پراکنی برخی رسانه ها درخصوص حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس دراویش صوفیه، این حضور را به شدت تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت ارشاد ، ضمن رد شایعه پراکنی برخی رسانه ها درخصوص حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس دراویش صوفیه، این حضور را به شدت تکذیب کرد.
حسین نوش آبادی روز پنجشنبه افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای اخیر نه سفری به شیراز داشته و نه در مجلس دراویش صوفیه شرکت کرده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: چند روز پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت جمعی از هنرمندان در مراسم نمایش سنتی شمس و مولوی که در مجموعه فرهنگی سعد آباد برگزارشد، شرکت کرده بود و به هیچ وجه در این مراسم، دراویش صوفیه حضور نداشتند.

به گفته نوش آبادی در انتهای مراسم، جنتی دقایقی کوتاه برای قدردانی از هنرمندان مراسم یاد شده که نوعی مثنوی خوانی به شمار می آید و همچنین مجوزهای لازم را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، حاضر می شود و آنان را مورد تشویق قرارمی دهد.

سخنگوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: این وزارتخانه در صدور مجوزهای فرهنگی و هنری تمامی موازین شرعی و ضوابط قانونی را رعایت می کند و همه ملاحظات را هم مد نظر قرارمی دهد.

نوش آبادی تصریح کرد: تاکنون هیچ مجوزی به گروه های غیرقانونی و فرق ضاله داده نشده و نخواهدشد و هرگونه ادعایی در این رابطه کذب محض و بی اساس است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد که جنتی، یک شخصیت جامع علمی ودانش آموخته حوزه علمیه و واقف بر مسائل فرهنگی،سیاسی و دینی است.

نوش آبادی، تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقیقا مرزهای فرهنگی و سیاسی را می شناسد؛ در مقابل جریانات فرهنگی غیر خودی و معاند و گروه ها و فرقه های منحرف، هوشیارانه برخورد می کند و همچنین مجالی برای حضور آنان در عرصه فرهنگی و هنری نمی دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه اشکالی داشت تشریف فرما می شدین..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج