۳۸۸۷۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نوبخت: سوریه خط مقاومت جهان اسلام است

محمد باقر نوبخت حقیقی معاون رئیس جمهوری گفت: سوریه، در خط مقدم مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است و اگر درک سیاسی داشته باشیم، در می یابیم که بقای سوریه، موجب بقای خط مقاومت در جهان اسلام است.

خبرگزاری ایرنا:‌ محمد باقر نوبخت حقیقی معاون رئیس جمهوری گفت: سوریه، در خط مقدم مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی است و اگر درک سیاسی داشته باشیم، در می یابیم که بقای سوریه، موجب بقای خط مقاومت در جهان اسلام است.

نوبخت که پنجشنبه شب درجمع خانواده های شهدای مدافع حرم در رشت مرکز استان گیلان سخن می گفت، افزود: استکبار به دنبال آن بود که برخی دولت های منطقه را ساقط کند و دولت هایی جدید بر سر کار آورد و به گونه ای وانمود سازد که این تغییر، خواست مردم است.
وی با اشاره به دسیسه های استکبار جهانی و خدمتی که شهدای مدافع حرم برای خنثی کردن توطئه های آنها انجام داده اند٬ گفت: درهمین راستا، افکارعمومی را طوری هدایت می کردند که گویی مردم درتلاش برای ساقط کردن این دولت ها هستند اما امروز، مشخص شده که آنها مردم نبودند و اکنون، داعش می خواهد همین صحنه را در سوریه پیاده کند.
نوبخت با اشاره به تفاوت های سوریه درجهان اسلام گفت:سوریه، درخط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی است و اگر درک سیاسی داشته باشیم، درمی یابیم که بقای سوریه، موجب بقای خط مقاومت درجهان اسلام است.
وی دراین مراسم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید، افتخار دفاع و حمایت از شهدای والامقام مدافع حرم را در کارنامه خود ثبت کرده است و کار شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان، در تاریخ ثبت خواهد شد.
وی با بیان اینکه اثرگذاری شهدا در صحنه های مختلف متفاوت است٬ افزود: گاهی شهادت در جهان اسلام موجب احقاق حقی می شود و گاهی دفاع از سرزمین و درهر کجایی، این کار ارزشمند است و هر یک از این شهیدان در مقاطع و صحنه های مختلف، توانسته اند افتخارات بزرگی را بیآفرینند.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: درود بر جوانان ما که خوب تشخیص دادند٬ به صحنه ای رفتند و از جایی دفاع کردند و تاثیری که گذاشتند؛ صحنه جنگ را عوض کرده و آنها ما را سرافراز کرده اند.
وی گفت:همه این جانفشانی ها چه در دوران پیروزی انقلاب، چه در دوران پر افتخار دفاع مقدس و چه امروز، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.
نوبخت این اقدام مهم را نشانه آگاهی و بصیرت شهدای مدافع حرم دانست و به خانواده های این شهیدان، برای افتخارآفرینی فرزندان آنها تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تاریخ٬ کار بزرگ این عزیزان را ثبت می کند.
درپایان مراسم، تابلویی ازعکس شهدای مدافع حرم به محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری اهدا شد.

استان گیلان 17 شهید مدافع حرم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج