۳۸۸۷۹۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تأثیر رویارویی دریایی ایران و آمریکا بر انتخابات!

یکی از فرماندهان سابق نیروی دریایی آمریکا مدعی است که تقابل اخیر قایق‌های ایرانی و شناورهای آمریکایی هدفمند است و ایرانی‌ها می‌خواهند با این کار، اوباما را تضعیف کنند تا ترامپ رئیس‌جمهور شود و توافق هسته‌ای را بر هم بزند.

خبرگزاری فارس: «دانیل دولان» از فرماندهان سابق نیروی دریایی آمریکا در مقاله‌ای که در نشریه «موسسه نیروی دریایی آمریکا» منتشر شده، رویارویی‌های اخیر قایق‌های ایرانی جنگنده‌های روسی با رزمناوها و هواپیماهای نظامی کشورش را به مسائل سیاسی ارتباط داده است.

دولان نزدیک شدن قایق‌های ایران و جنگنده روسی به مایملک ارتش آمریکا را «حمله» قلمداد کرده و گفته : «نتیجه بهتری که می‌توان از رخدادهای اخیر دریای سیاه و تنگه هرمز گرفت، این است که ضعیف بودن آمریکا، دلیل این حوادث نیست بلکه به احتمال قوی، دشمنان آمریکا در تلاش‌اند شرایطی ایجاد کنند که به ضعیف شدن آمریکا منجر شود.»

این ژنرال بازنشسته هک شدن اطلاعات حزب دموکرات آمریکا توسط هکرهای روسی را به این داستان مرتبط دانسته و گفته که ایرانی‌ها و روس‌ها می‌خواهند انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا را تحت تأثیر قرار بدهند.

دولان گفته که نتیجه این رویارویی ها نظامی، انتقاد از دولت اوباما به دلیل کوتاه آمدن در برابر ایران و روسیه در مذاکرات هسته‌ای و ماجرای تصرف شبه‌جزیره کریمه است و نهایتاً تصویری ضعیف از دولت فعلی آمریکا منعکس خواهد شد.

دانیل دولان پس از چیدن این مقدمات، به سراغ نتیجه‌گیری نهایی رفته و نوشته: «سپاه پاسداران و ولادیمیر پوتین می خواهند ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری برنده شود زیرا روس ها به دنبال کسی هستند که با بر هم زدن اتحاد با ناتو، آمریکا را تضعیف کند و ایرانی‌ها هم گفته‌اند که از مرگ توافق هسته‌ای، استقبال خواهند کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج